Diskuze
Technický unikát od Mazdy: benzinový motor, který funguje jako diesel
Děkujeme za pochopení.
T86o78m88á79š 36K70u79c14h64a47ř
I kdyby to mělo 2x vyšší účinnost a z výfuku šla jen vůně fialek, tak úžasná EU jim tu stejně brzy spalovací motor nedovolí prodávat.
J28i29ř23í 96S90c45h97w77a55c67h
....protože z výfuku žádná vůně fialek nikdy nepůjde a dvakrát vyšší účinnost taky nebude.....
F75r85a95n63t54i49š27e20k 95M70o13s18s
To mě nepřekvapuje. Současný 2.0 v Mazdě 3 je podle mě nejlepší motor v nižší střední třídě.
J59i73ř41í 82S67c15h48w50a88c10h
a viděl ho někdo po 200 nebo 300 kkm?
P23e47t61r 60M30i37c31h40a91l
Vysoký kompresní poměr, přeplňování, spalování chudé směsi za vysoké teploty. Co mi to jen připomíná?
Chybí už jen DPF a močovina. :-D
J86i52ř68í 17K93n43o20t68e48k
Počkám až se vyjádří pan Báča, odborník přes vše motorové. Pak se teprve rozhodnu...
P65e17t76r 92M39i15c78h75a72l
Ten maximálně vykřikne "japan power". :-)
J40i98ř42í 79K61o96c29u91r29e13k
Problém to bude v přechodových režimech. V ustáleném a mírně se měnícím záběru (plynulá jízda na jeden kvalt) to problém není. Problém NOx je u volnoběhu a časté změněně zatížení motoru. To EGR negokáže uregulovat, neregakuje dostatečně rychle.
M19a36r35t33i42n 67V61o79j51á24č88e37k
pokud koupíte až nějaký facelift tak nebude ,mazda motory umí
L77a60d34i18s44l22a76v 17K58a82l52o53u59s
Čím vyšší komprese, tím vyšší účinnost. Akorát je to pak o to víc lenivější. Mazdu bych si rád pořídil. Bohužel bojím se koroze na voze, mazdy jsou tím vyhlášené.
Z11d47e28n75ě11k 78M35á61č10a77l13a
Jestliže ji chcete mít 15 let, obava je oprávněná. Jestliže kratší dobu, není se bát čeho.
J73i18ř47í 93B45a49b50i14n24s23k23ý
řekl bych že řešením bude návrat k páře , kompresní poměr xx : x to už je síla to už tam můžete klidně vstříknout vodu
Z83d80e73n40ě29k 43M14á49č45a63l75a
Mám osobně již třetí Mazdu a v rodině jich je dalších 5. Z žádnou nejsou žádné problémy a benzíňáky jsou v podstatě bezúdržbové.
V77í81ť30a 43K35r74u82t71i18š
Takže příznivci japonských atmosfér budou hýkat blahem, konečně další spolehlivý a jednoduchý motor. Jen bude mít kompresi jak nafťák (projev?), dva způsoby zapalování (což uřídit určitě bude levou zadní), kompresor ...
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni
Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy
Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...
Čínská Chery chce dobýt Evropu mezi prvními. Začínala s fejkovým toledem
Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to ve...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Prodej Rodinného sídla 10+1 a 3+1 v Jizerských horách
Velké Hamry, okres Jablonec nad Nisou
42 899 500 Kč