Diskuze
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule
Děkujeme za pochopení.
P77r92e68m85y78s59l 88K85y16s73e69l92a69k
A kdy bude konečně sporťák na elektriku? Tady bude někdo furt vyšilovat s Diesly a tohle vychrlí do luftu už při startu tolik částic NOx, že na to nestačí ani celé Rusko-Běloruské vojenské cvičení.
J20i31ř68í 27S78c82h38w37a72c26h
1.dej si do gůglu třeba "rimac concept one youtube"
2. toto je benzínový, takže žádný přemrštený NOxy se nekonají
3. NOxy žádné částice nevytvářejí, jsou to plyny
M75a95r44c41e25l 84B75a27k27o73š
No nečíta sa Vám to lepšie ako tá dnešná správa o tom hovienku na novom Iphone? :-D
P85a96v52e89l 51T52r70ü17b65e44n41e46k56r
Chtěl sem si hned dvě objednat, ale když sem zjistil ze kvůli výfuku na to asi nepůjde namontovat tažný, tak sem to raději zrušil.
M54i51c77h51a35l 36K39r76e15j75č92í
"Od monopostu formule 1 se prakticky neliší" - tyhle fráze už jsem slyšel tolikrát... Současným nejlepším supersportům typu LaFerrari nebo McLaren P1 stále schází na běžném okruhu na monoposty Formule 1 nějakých 30 vteřin na kolo (!). Nevidím nic, v čem by to u tohoto auta mělo být jiné.
L28i73b11o40r 55P51e28t85r33á34š
Trochu mi vadi mala dynamika meho vozu dacia logan mcv....asi si poridit tento vuz.
Z44d58e87n85ě73k 16M33o90r90á44v15e80k
Nejsem si jist, ale současná formule nemá vyšší výkon než těch 1000 koní. Jednak je to tajemstvím jednotlivých stájí, takže jsou to odhady, ty z roku 2016 udávaly něco kolem 750-900 koní. Doby, kdy měly motory až 1400 koní, jsou dávno pryč.
M30i59c10h17a33l 96K15r34e88j88č27í
Ano, výkonově to bude podobné (tedy cca 1000 koní), ale formule váží polovinu co tenhle Mercedes, má perfektní rozložení hmotnosti a hlavně aerodynamiku a pneumatiky, co jsou někde úplně jinde...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...