Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes má nové kupé třídy C. Vypadá elegantněji a dospěleji

  12:00aktualizováno  12:00
Mercedes pokračuje v obměně modelových řad. Nového provedení se dočkalo i dvoudveřové kupé třídy C. Novinka přebírá designový jazyk z nejvyšší řady S.

Mercedes-Benz C Coupé | foto: Mercedes-Benz

O tom, že Mercedes připravuje nové kupé odvozené od sedanu třídy C, se mluví už dlouho. Až nyní je ale nové C Coupé oficiálně představené. Výstavní premiéru si odbude na autosalonu ve Frankfurtu.

Fotogalerie

Nové kupé má elegance na rozdávání. Dvoudveřový vůz nepostrádá ani sportovního ducha, o žádný výkonný sporťák však nejde. Toho se dočkáme až s příchodem vrcholné verze AMG. Tu stuttgartský výrobce ohlásí zítra, 19. srpna.

Stejně jako sedan třídy C, tak i odvozené kupé svým vzhledem odkazuje na vrcholnou třídu S. Novinka tak nepostrádá až aristokratický styl, který podtrhují větší rozměry.

Oproti předchůdci je nové kupé o 95 milimetrů delší než předchůdce a o 40 milimetrů širší. Rozvor se protáhl o 80 milimetrů. Podvozek je oproti sedanu nižší o 15 milimetrů. Standardně jsou dodávána 17palcová kola, paket AMG přináší 18palcová kola.

Mercedes-Benz C Coupé

Paket AMG se dále může pochlubit „diamantovou“ přední masku. Zejména s ní vypadá novinka opravdu povedeně. Mírně se svažující střecha nepůsobí agresivně, uvidíme ale, kolik místa zbude pro zadní pasažéry.

Může vás zajímat

Mercedes Třída C 220 CDI 2008

Mercedes Třída C 220 CDI 2008

Cena 237.999,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Přední část vozu se nijak výrazně neliší od sedanu třídy C. Zadní svítilny jsou umístěny horizontálně, tedy stejně jako u vrcholného kupé třídy S. Efektní je odtrhová hrana víka kufru.

Interiér se nese v duchu posledních mercedesů. Opět tedy na středovém panelu najdeme nijak elegantně nepůsobící „tablet“, jeho výhodou je ale skvělá pozice v zorném poli řidiče.

Klimatizace spolupracuje s navigací a při vjezdu do tunely přepne na vnitřní okruh. Při uvedení bude k dispozici provedení Edition 1. To má čalouní z hnědé kůže s tyrkysovým prošíváním.

Mercedes-Benz C Coupé

Mercedes se pochlubil, jaké motorizace zpočátku nové kupé dostane. Půjde o šest pohonných jednotek, čtyři benzinové a dva turbodiesely. Kdo chce sportovní kupé s turbodieselem, tak si bude moci vybrat mezi čtyřválci s 175 kW nebo 150 kW.

Benzinová nabídka začíná u motoru C 180, což je čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 115 kW. Další tři benzinové jednotky jsou dvoulitrové čtyřválce. Provedení C 200 má výkon 135 kW, provedení C 250 155 kW. Prozatímním vrcholem je provedení C 300 s výkonem 180 kW.

Objednat si lze vzduchové pérování Airmatic. To má režimy Eco, Comfort, Sport, Sport+ a Individual. Běžné odpružení pomocí ocelových pružin nabízí dvě varianty Agilility Control a Sport. Bezpečností výbavu tvoří například tempomat fungující až do 200 km/h, hlídání vyjetí z jízdních pruhů či brzdový asistent.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Ford Focus 2.0TDCi Titanium...
Ford Focus 2.0TDCi Titanium...

r.v. 2014, naj. 135 100 km, diesel
309 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.