náhledy
Krásné jarní dny probudily myšlenky na pořízení letního auta. Symbolem bezstarostnosti a užívání si jsou kabriolety. Podívejte se na unikát z limitované edice terénní ikony, Mercedesu G se stahovací střechou. S cenou 6 300 000 korun to je vůbec nejdražší kabriolet, který se prodal v rámci sítě autobazarů AAA Auto.
Autor: AAA Auto
Mercedes-Benz G500 Cabrio Final Edition 200 je z limitované edice posledních 200 vyrobených kabrioletů třídy G. Tento sběratelský a investiční kus byl původem ze soukromé sbírky zakladatele společnosti AAA Auto Anthonyho Jamese Dennyho.
Autor: AAA Auto
Auto s milionovou cenovkou si krátce po uveřejnění inzerátu pořídil v říjnu 2016 neznámý kupec a odvezl ho do zahraničí.
Autor: AAA Auto
Géčko s plátěnou střechou bylo registrováno v Česku v létě roku 2013, do okamžiku prodeje o tři roky později najelo tři tisíce kilometrů.
Autor: AAA Auto
Dvoudveřové nekonveční kabrio v hnědé metalíze Designo Mysticbraun s béžovou střechou je homologované jako čtyřmístné.
Autor: AAA Auto
Mercedes-Benz G 500
Autor: AAA Auto
O pohon se stará benzinový osmiválec 5 461 ccm s výkonem 388 koní (285 kW).
Autor: AAA Auto
Limitovaná edice „G500 Cabrio Final Edition 200“ byla ihned po zahájení výroby vyprodána, má tedy sběratelský potenciál. AAA Auto nabídla vůz v programu Mototechna, ve kterém nabízí mladé ojeté vozy.
Autor: AAA Auto
Mercedes-Benz G 500
Autor: AAA Auto
Mercedes-Benz G 500
Autor: AAA Auto
Mercedes-Benz G 500
Autor: AAA Auto
Nová generace třídy G se představila v roce 2018.
Autor: Daimler
Při pohledu na neodolatelně hranatý terénní model, kterému to sluší v Ralsku i Pařížské, zjihne každý. Mercedes třídy G přepracovali, aby lépe pasoval do 21. století.
Autor: Daimler
Design ovšem na původní géčko jednoznačně odkazuje.
Autor: Daimler
Šestikolové provedení se ihned po svém představení stalo ikonou.
Autor: Daimler
Mercedes třídy G je dinosaurus, který přežil ve výrobě 39 let, samozřejmě s bezpočtem úprav.
Autor: Daimler
Géčko představené v roce 1979 (vyvíjeli ho od roku 1972) prošlo kompletním přepracováním, snad každý díl prošel úpravami tak, aby ikonický offroad (roky povýšený také na luxusní zboží) mohl dostat nejmodernější technologie.
Autor: Daimler
Mercedes třídy G vyrábí fabrika Magna-Steyr ve Štýrském Hradci (Graz). Stejné místo výroby má také Arnold Schwarzenegger, filmová hvězda, kalifornský guvernér, ekologický aktivista… který byl novému géčku v roce 2018 kmotrem na premiéře.
Autor: Daimler
Základní rámová architektura zůstala zachována. Podvozek tvořený vepředu příčnými lichoběžníkovými rameny a vzadu tuhou nápravou doplněnou o čtyři podélná ramena a panhardskou tyč ladili specialisté od AMG, takže by se inovované G mělo lépe poprat s vysokorychlostními autobahny.
Autor: Daimler
Podvozek je 27 centimetrů nad vozovkou (nápravy uberou milimetry na 24,1 cm), brodivost je 70 centimetrů, nové G se vyšplhá do stoprocentního stoupání (45 stupňů) a zvládne boční náklon až 35 stupňů (o sedm víc než dosud). Nájezdové úhly jsou 31 stupňů vepředu a 30 vzadu.
Autor: Daimler
Třída G (typ 460) se objevila v roce 1979, první prototyp vyjel v roce 1975.
Autor: Daimler
Vývoj probíhal od roku 1972 ve spolupráci Mercedesu s firmou Steyr-Daimler-Puch ve Štýrském Hradci. Už od začátku se kromě armádního využití počítalo, že G bude autem pro volný čas.
Autor: Daimler
První sériové vozy vyjely v roce 1979. K mání byly čtyři motory s výkony od 53 do 115 kW, dva rozvory karoserie a pět karosářských verzí včetně kabrioletu. Od roku 1993 se používá oficiální označení třída G.
Autor: Daimler
V roce 2015 automobilka představila unikátní variantu s luxusním interiérem, ale také se světlou výškou 45 centimetrů. Zvládá nejen terén, ale výborně si poradí i na silnici.
Autor: Daimler
Původní spartánský interiér prvního géčka odpovídá éře, ve které vzniklo.
Autor: Daimler
Základní ozdoby musely zůstat i nové generaci: subtilní kliky, čouhající panty dveří i rezerva na víku kufru si ponechá, stejně jako proporce okoukané ze školního sešitu prváka. Čelní sklo se trochu naklopilo, ale stejně má G stále aerodynamiku cihly.
Autor: Daimler
Původní Mercedes G
Autor: Daimler
Původní Mercedes G
Autor: Daimler
Původní Mercedes G
Autor: Daimler