Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Superluxusní jachta na kolech. Mercedes S se valí ve verzi kabrio

aktualizováno 
Modelová řada S od Mercedesu se rozrostla o nového člena. Po sedanu a kupé tu máme kabriolet. A to kabriolet luxusní a čtyřmístný, který v nabídce stuttgartské značky dlouho chyběl.

Mercedes-Benz S Cabriolet | foto: Mercedes-Benz

Řada S je vrcholem nabídky Mercedesu. Sedany řady S nahradily nepovedené oživení samostatné značky Maybach. Do řady S patří také luxusní kupé, ze kterého vychází nový kabriolet. Ten pojme čtveřici pasažérů, kteří mohou cestovat v opravdu velkém stylu.

Design kabrioletu, který na délku přesahuje pět metrů, nenechá nikoho na pochybách, že svezení s ním bude zážitkem. Plátěná stahovací střecha se dá stáhnout do rychlosti 60 km/h a samotné stáhnutí a natáhnutí trvá jen 20 sekund. Plátěná třívrstvá střecha může být vyvedena v černé, tmavě modré, tmavě červené či béžové barvě.

Fotogalerie

Vzhled nového luxusního kabrioletu vychází z již prodávaného kupé. S kupé má nový kabriolet 60 procent společných dílů. Vůz s délkou 5 027, šířkou 1 899 a výškou 1 477 milimetru působí majestátně, přitom nijak extravagantně. Jak jsme u mercedesů zvyklí, tak je i nový kabriolet vcelku konzervativní.

Výrazně působí přední LED světlomety a přední maska s „3D“ pláství známou už z jiných modelů německé značky. Vozu to sluší s nataženou střechou i bez ní. Vývojáři zapracovali na aerodynamice, která je jedna z nejlepších v daném segmentu. Součinitel aerodynamického odporu je 0,29.

Povedená je i zadní partie nového mercedesu, které dominují horizontálně tvarované zadní světlomety. Ty spojuje elegantní chromovaná lišta. Boční prolisy podtrhují dynamiku vozu, aniž by působily rušivě.

Interiér poskytne až čtyřem cestujícím pocit plavby na luxusní jachtě. Místa je pro všechny dostatek, kožené sedačky jsou dimenzovány velkoryseji než sedací souprava ve vile majitele. Místo tradiční přístrojové desky má řidič před sebou obří displej s jemným rozlišením. Na středovém panelu nad sportovně působícími čtyřmi vývody větrání se nachází další obří displej.

Mercedes-Benz S Cabriolet

Svezení s nebem nad hlavou zpříjemní automatický větrný deflektor Aircap, stejně jako vytápění pro krky pasažérů Airscarf. Vyhřívaná mohou být nejen přední sedadla, ale i ta zadní. Nechybí ani vyhřívaná loketní opěrka. Klimatizace Thermotronic má inteligentní mód, který sám upraví vytápění či chlazení v závislosti, zda je střecha natažená či stažená.

Může vás zajímat

Mercedes Třída E 350 2009

Mercedes Třída E 350 2009

Cena 570.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Zatím byly oznámeny dvě motorizace pro nový luxusní kabriolet. Prozatímní základ tvoří verze S 500 s 4,7litrovým osmiválcem. Ten má výkon 335 kW a točivý moment 700 Nm. Model S 500 Cabriolet má devítistupňový automat.

Vrcholem je provedení Mercedes-AMG S 63 Cabriolet, která má dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu pět a půl litru. Jeho maximální výkon činní 430 kW a točivý moment dosahuje 900 Nm. Vrcholný kabriolet používá sedmistupňový automat. Na přání mohou mít obě varianty pohon všech kol. Standardní výbavou je adaptivní vzduchový podvozek Airmatic.

Cenu a dostupnost nového kabrioletu Mercedes odtajní na autosalonu ve Frankfurtu, který dnes (15. září) otevírá. Cenovka nebude nízká. Kupé třídy S 500 začíná na ceně 3 250 000 korun. Kupé v provedení AMG S 63 potom vyjde na 4 640 000 korun. Kabriolet bude jistě ještě dražší.

Autor:




Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.