Dojezd 400 kilometrů je vypočítaný, autosalonové koncepty většinou umí jezdit jen velmi opatrně. Přece jen to jsou spíš sochy než funkční auta. Čtyřiadvacetipalcové ráfky vepředu a šestadvacetipalcové vzadu jsou každý složený ze 168 paprsků. Přední pirellky mají rozměr 255/25 R 24, zadní 305/25 R26.
Jednosedadlový speciál vznikl na počest Mercedesu W125, se kterým v roce 1937 pokořil Rudolf Caracciola rychlostní rekord na dálnici A5 mezi Frankfurtem nad Mohanem a Darmstadtem. Se stříbrným šípem postaveným na základech závodního speciálu pro Grand Prix pokořil 432,7 km/h.
Na to odkazuje stříbrným lakováním, tvary absolutně podřízenými aerodynamice i jménem. Dlouhý je majestátních 5,3 metru, vysoký ani ne metr. Karoserie připomínající rybu je karbonová, zadní ploutev zakončuje pohyblivý difuzor, který při brzdění funguje jako aerodynamická brzda.
Interiér je futuristický: kůži, ořechové dřevo a leštěný hliník doplňují displeje. Horní zakřivený využívá zpětnou 3D projekci, ten na volantu je dotykový. Sedadlo se čtyřbodovým pásem je uchycené napevno, podle postavy pilota se nastavují volant a pedály.