Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes uvádí: CLC a dlouhé nohy modelek

  10:36aktualizováno  10:36
Oficiálně se ukáže až 27. ledna. Už teď ale můžeme prostudovat její svůdné křivky - Eva Padberg.

Eva Padberg se fotí s novým Mercedesem CLC | foto: Mercedes-Benz

Na týden módy do Berlína (27. - 31. ledna) letos vyrazí i milovníci aut. Přesněji mercedesáři, kteří se nemohou dočkat nového kupé CLC.

Na nádraží u staré pošty Postbahnhof bude mít Mercedes dostaveníčko právě s modelkou Evou Padberg.

O inovovaném třídvéřovém céčku víme pouze to, že nevychází ze stávající, nové C třídy Mercedesu, ale využívá techniku předchozí generace. Zato víme, že nejlepším doplňkem k němu je dlouhonohá blondýna...

Novinka má oproti předchůdci víc než tisícovku nových dílů.

Těšit se můžeme na strmější řízení, které vyšlechtí jízdní vlastnosti, obzvláště v případě, že si připlatíte za sportovní podvozek.

CLCčko dostane mimo jiné novější audiosystém. Důležitější jsou ale nové silnější motory. Těšit se můžeme na CLC 200 Kompressor s motorem 1,8 l disponujícím výkonem 135 kW (156 koní - o 13 víc než předchůdce).

"Další v nabídce bude CLC 200, ve které bude stejný motor oplývat silou 184 koní. Šestiválce budou dvouapůl- (204 koní) a tříapůllitrové (272 koní), označené budou jako CLC 230 a CLC 350. Možná se dočkáme u 231koňového třílitru (CLC 280)," uvádí server Germancarscene.

"Turbodiesel bude v nabídce ve verzích se 136 a 170 koňmi (CLC 200 CDI a CLC 220 CDI)."

Mercedes bude vyrábět CLCčko v Brazílii, oficiální premiéra se odehraje začátkem března v Ženevě a prodej odstartuje na jaře.

Eva Padberg se fotí s novým Mercedesem CLC


Autor:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.