Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Velký bruselský bratr pohlídá spotřebu. Chystají se povinné měřiče do aut

Brusel chce definitivně zabránit podvodům výrobcům automobilů s údaji o výfukových plynech: od roku 2020 má být povinná instalace měřiče spotřeby paliva u všech osobních automobilů a lehkých užitkových vozů, píše německý Spiegel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Velký benzínový atmosferický motor a basta. Po generálce namotá dalších 200 tisíc.

0 0
možnosti
JB

J69a85n 12B85l94a17ž30e55k

28. 11. 2017 10:03

Naprosto nechápu ten negativní titulek. Tohle je moc chytrá iniciativa, na které nakonec v prvé řadě vydělá spotřebitel, řada řidičů to kromě toho má i tak. Naše národní protievropská hysterie je směšná. Také článek hned místo automobilistů přilákal putinovské trolly, kteří tu opět zcela nesmyslně zvrací nad EU.

2 1
možnosti

P86e61t80r 72Č56e71r26m66á17k

28. 11. 2017 19:05

Spotřebitel na ní zcela jistě nevydělá, právě naopak ma ní v každém případě doplatí - auta budou mít spotřebu samozřejmě stále stejnou (na to nemá žádný předpis vliv), ale ceny za nadlimitní co2 pochopitelně výrobce rozpustí do ceny auta.

1 0
možnosti
Foto

P49e49t37r 67K13o32z16á10k

27. 11. 2017 16:28

Tak hlavně že papírově ony TB motory vypadají skvěle, kroutáky jak diesely, výkon skěvelý a spotřeba nízká ...

Kdo má trochu technické vzdělání tak umí počítat, že pokud chceme nějakou práci ( výkon motoru ), musíme ji nějak vytvořit, a to spálením paliva ( benzin, nafta ). Tedy pokud chci nějakou úroveň výkonu, musím k tomu spálit patřičné množství paliva. Pravda, přidáním turba se trochu lepší účinnost celého stroje, ale nejsou to zásadní čísla! Tedy čistě teoreticky tepelně účinější motor musí mít ( při stejném výkonu ) lepší spotřebu. Tak ale zcela jistě nebude počítána v desítkách procent!

2 0
možnosti
Foto

stejně všechno zaplatí zákazník

0 0
možnosti
MK

Do roku 2020 se snad ten cirkus už rozpadne :-)

1 2
možnosti
JD

J13a42n 27D98l62o88u16h21ý

26. 11. 2017 17:02

soufam ze zacnou u sebe a zverejni kolik co2 produkuji ty jejich audiny minimalne v 3 litru, co jim vozi zadky do parlamentu!

0 0
možnosti

P31a76v33e45l 82Ř30a45p40e20k

26. 11. 2017 12:55

Už neví, co by vymysleli. Je to důkaz toho, že zastaralý masový automobilismus už není možné dále rozvíjet. Je to slepá evoluční větev v dopravě. A tím slovem "doprava" si ani nejsem jist. Auta dnes většinu času neslouží k dopravě, ale naopak k ucpání měst.

0 0
možnosti

P57e72t73r 48Č94e39r41m78á40k

26. 11. 2017 13:29

To je dobře že tu zatím žádný masový automobilismus nenastal ;-) Až se někde jednou skutečně slepou kolejí stane, budeme tak mít desítky let náskok než to dorazí k nám R^

1 0
možnosti
PHH

Mě to připadá jako uplně logický krok. Tak jako se měří počet ujetých kilometrů (a je zakázané s tímto údajem manipulovat), tak regitrace průměrné spotřeby mi přijde úpně přirozená. Spíše mě překvapuje, že už to dávno není povinnou součástí. Samozřejmě ze známých důvodů. Jakou hodnotu mají pak papírové údaje, když na mě není spoleh? Zákazník pří výběru modelu si pak vybírá ne podle skutečných parametrů, ale podle toho, kdo má větší drzost víc spotřebu zkreslit. :-(

1 0
možnosti

P30e58t11r 55Č69e35r87m49á20k

26. 11. 2017 12:33

Právě to je ten problém - např. v ČR je manipulace s tachometrem zcela legální. A i ve státech kde není, nemají dodnes systém jak to podchytit, natož ty data sbírat či dokonce sdílet....

Poslední argument je poněkud lichý - reálné spotřeby budou vždy silně závislé na stylu jízdy řidiče a typu provozu danéno ks auta, může se to lišit o desítky %. Takže toto využití moźné nebude, jediný důvod je vytahání peněz z výrobců za nadlimity.

0 0
možnosti

Tak doufám, že toto je již konec EU. Nebo se snad necháme sledovat na každém kroku?

0 2
možnosti
MK

To se vzbudili?

Vetsina aut to davno má.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...