Diskuze

Velký bruselský bratr pohlídá spotřebu. Chystají se povinné měřiče do aut

Brusel chce definitivně zabránit podvodům výrobcům automobilů s údaji o výfukových plynech: od roku 2020 má být povinná instalace měřiče spotřeby paliva u všech osobních automobilů a lehkých užitkových vozů, píše německý Spiegel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velký benzínový atmosferický motor a basta. Po generálce namotá dalších 200 tisíc.

0 0
možnosti

J33a88n 94B33l95a74ž48e90k

28. 11. 2017 10:03

Naprosto nechápu ten negativní titulek. Tohle je moc chytrá iniciativa, na které nakonec v prvé řadě vydělá spotřebitel, řada řidičů to kromě toho má i tak. Naše národní protievropská hysterie je směšná. Také článek hned místo automobilistů přilákal putinovské trolly, kteří tu opět zcela nesmyslně zvrací nad EU.

2 1
možnosti

P95e85t58r 77Č87e81r77m33á19k

28. 11. 2017 19:05

Spotřebitel na ní zcela jistě nevydělá, právě naopak ma ní v každém případě doplatí - auta budou mít spotřebu samozřejmě stále stejnou (na to nemá žádný předpis vliv), ale ceny za nadlimitní co2 pochopitelně výrobce rozpustí do ceny auta.

1 0
možnosti
Foto

P25e45t83r 63K36o17z48á45k

27. 11. 2017 16:28

Tak hlavně že papírově ony TB motory vypadají skvěle, kroutáky jak diesely, výkon skěvelý a spotřeba nízká ...

Kdo má trochu technické vzdělání tak umí počítat, že pokud chceme nějakou práci ( výkon motoru ), musíme ji nějak vytvořit, a to spálením paliva ( benzin, nafta ). Tedy pokud chci nějakou úroveň výkonu, musím k tomu spálit patřičné množství paliva. Pravda, přidáním turba se trochu lepší účinnost celého stroje, ale nejsou to zásadní čísla! Tedy čistě teoreticky tepelně účinější motor musí mít ( při stejném výkonu ) lepší spotřebu. Tak ale zcela jistě nebude počítána v desítkách procent!

2 0
možnosti
Foto

stejně všechno zaplatí zákazník

0 0
možnosti

Do roku 2020 se snad ten cirkus už rozpadne :-)

1 2
možnosti

J64a40n 35D20l77o43u77h68ý

26. 11. 2017 17:02

soufam ze zacnou u sebe a zverejni kolik co2 produkuji ty jejich audiny minimalne v 3 litru, co jim vozi zadky do parlamentu!

0 0
možnosti

P62a86v84e59l 17Ř77a78p47e51k

26. 11. 2017 12:55

Už neví, co by vymysleli. Je to důkaz toho, že zastaralý masový automobilismus už není možné dále rozvíjet. Je to slepá evoluční větev v dopravě. A tím slovem "doprava" si ani nejsem jist. Auta dnes většinu času neslouží k dopravě, ale naopak k ucpání měst.

0 0
možnosti

P76e22t17r 41Č15e42r92m57á60k

26. 11. 2017 13:29

To je dobře že tu zatím žádný masový automobilismus nenastal ;-) Až se někde jednou skutečně slepou kolejí stane, budeme tak mít desítky let náskok než to dorazí k nám R^

1 0
možnosti

Mě to připadá jako uplně logický krok. Tak jako se měří počet ujetých kilometrů (a je zakázané s tímto údajem manipulovat), tak regitrace průměrné spotřeby mi přijde úpně přirozená. Spíše mě překvapuje, že už to dávno není povinnou součástí. Samozřejmě ze známých důvodů. Jakou hodnotu mají pak papírové údaje, když na mě není spoleh? Zákazník pří výběru modelu si pak vybírá ne podle skutečných parametrů, ale podle toho, kdo má větší drzost víc spotřebu zkreslit. :-(

1 0
možnosti

P41e98t55r 53Č83e89r49m40á80k

26. 11. 2017 12:33

Právě to je ten problém - např. v ČR je manipulace s tachometrem zcela legální. A i ve státech kde není, nemají dodnes systém jak to podchytit, natož ty data sbírat či dokonce sdílet....

Poslední argument je poněkud lichý - reálné spotřeby budou vždy silně závislé na stylu jízdy řidiče a typu provozu danéno ks auta, může se to lišit o desítky %. Takže toto využití moźné nebude, jediný důvod je vytahání peněz z výrobců za nadlimity.

0 0
možnosti

Tak doufám, že toto je již konec EU. Nebo se snad necháme sledovat na každém kroku?

0 2
možnosti

To se vzbudili?

Vetsina aut to davno má.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...