Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Měsíční speciál Captiva Moonlander: skafandr je ve výbavě

  11:20aktualizováno  11:20
Společnost Fahrmitgas, která v Evropě přestavuje chevrolety na plynový pohon, se rozhodla vzdát hold misi prvního člověka na Měsíc. Podle jejich představ by měl Neil Armstrong dnes jezdit do práce speciálem Captiva Moonlander.

Chevrolet Captiva Moonlander | foto: Fahrmitgas

Před 40 lety pilotoval Neil Armstrong Apollo 11. Prvnímu člověku na Měsíci by dnes Chevrolet mohl nabídnout speciál Moonlander. Jezdí na plyn a můžete ho řídit ve skafandru.

Korejské SUV, které známe také jako Opel Antara, vznikne ve speciální čyřicetikusové sérii.

Chevrolet Captiva Moonlander

Captiva Moonlander, honosící se jménem legendární americké značky, dostane ve verzi pro "dobývání Měsíce" výhradně benzinové motory s možností spalování propan-butanu (LPG). Slabší má objem 2,4, silnější 3,2 litru. V první variantě pohání 136 koní pouze kola přední nápravy, 230koňový šestiválec spolupracuje s pohonem všech kol. Obě verze dostaly pětistupňovou manuální převodovku. Silnější provedení se rozjede z nuly na stovku za necelých 9 sekund a umí uhánět až 204 kilometrovou rychlostí.

Pro zkoumání měsíční krajiny se příliš nehodí nové úpravy podvozku: captiva dostala obří bíle lakovaná kola s průměrem ráfků 20 palců, podvozek je navíc ještě snížený o tři a půl centimetru.

"Měsíční speciál" Chevroletu poznáte hlavně podle bíločerného exteriéru. Na zrcadlových zadních oknech budou jména dobyvatelů Měsíce a na bocích nesmí chybět stejné číslo, které nosilo Armstrongovo Apollo. Do výbavy samozřejmě patří i replika stříbrného skafandru včetně helmy. Cena slabší varianty byla stanovena na 25 590 eur.

Chevrolet Captiva Moonlander
Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.