Diskuze

Městem elektrickým samohybem. Mrňous na baterky třikrát jinak

Jako by si koukali pod ruce. Opel, Volkswagen a Audi představují velmi podobné koncepty. U posledních dvou se to dá pochopit, patří pod jednu střechu koncernu VW. Malé vozíky na elektřinu jsou podle všeho budoucností městské mobility. Opel RAK e má prý dokonce namířeno do sériové výroby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

truthspeaker

27. 9. 2011 8:15
takže znova

Na BMW 1602e z roku 1972, které ve Frankfurtu také ukazovali,  je nádherně vidět bída elektromobilů. Za 40 (!)

let se prodloužil dojezd elektromobilu o 100 kilometrů za cenu 40x

dražších baterií. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JV

VEGR

26. 9. 2011 22:55
Úsporná vozidla

Auta mají být lehká a kabina je proto, aby na n ikoho nepršelo, nebo nefoukalo a nebyla zima. Kdo má malé ego a neumí jezdit bezpečně, potřebuje ještě auto velké a těžké, většina lidí   zvládne i malé a úsporné auto. Ona to krize naučí sama. Budeme se muset všichni hodně přizpůsobovat našim možnostem a nebude to dlouho trvat.

0 0
možnosti
T

truthspeaker

27. 9. 2011 7:58
Re: Úsporná vozidla

S vaším příspěvkem úplně souhlasím. Až na to, že osobní auta přepravují také náklad. V zimě elektrikou nic nevytopíte. A bezpečné auto si kupuju ne kvůli sobě, ale kvůli ostatním, které nemohu ovlivnit. A chudí se přizpůsobí, budou jezdit hromadnou dopravou.

Takže s vámi vlastně vůbec nesouhlasím.

0 0
možnosti
JL

josefl

26. 9. 2011 22:04
Blbost

Zatím nikdo nesdělil, kolik cyklů vydrží baterky, jak se s tím dá jezdit při mínus 20 a kolik stojí jejich výměna. Taky jak se budou recyklovat. Kolik to vlastně bude ve skutečnosti stát. Doufám, že EU nařídí auta na baterky, podobně jako zrušila klasické žárovky, Jediný kdo to platí, je spotřebitel a ten kdo na tom vydělá je výrobce. Jenom malá zajímavost: uvažoval jsem o koupi Lexusu, když jsem se zeptal na baterky, cykly, cenu výměny, tak mi nikdo z Toyoty nedokázal odpověď.

0 0
možnosti
T

truthspeaker

26. 9. 2011 21:56
tudy ne, přátelé

;-D

0 0
možnosti
VZ

vaclavzeman

26. 9. 2011 20:59
Nesmysl...

Náročné na vývoj a výrobu,odpad z baterií bude v budoucnu nad lidské síly likvidovat,kolik to asi bude stát???Proč proboha neudělají půltunový automobil s jedním,nebom dvěma místy v řadě s dvou,nebo tříválcovým (bi)turbodieselem o objemu do jednoho litru...To je podle mě řešení městského automobilu...Vím jsou to jen koncepty,ale jdou špatným směrem...

1 0
možnosti
VG

govi

26. 9. 2011 20:50
hmmmm

Když vidím ty blatníky těsně přiléhající ke  kolům......chtěl bych je vidět v zimním provozu až bude všude sníh a námraza.....Ale to je jen takový postřeh-detail.

0 0
možnosti
SB

starej Brůna

26. 9. 2011 17:20
Docela se mi to líbí

Nebo spíš líbí se mi určení takového vozítka pro jednoho až dva pasažéry do města na elektřinu s jasně danou rychlostí kvůli dojezdu nebo slabým motůrkem a spotřebou nula nula nic protože města jsou přecpaná a v každém autě sedí max dva lidé.

0 0
možnosti
JV

JanVlcek

26. 9. 2011 12:25
Nejpomalejší audi?

U Opelu je napsáno, že má omezení na 65km a může 120. U Audi je omezení na 100. Kolik může nejvíc psáno není. Rozhodně z toho ale nevyplívá, že je nejpomalejší.

0 0
možnosti
LN

Hrochomut

26. 9. 2011 12:38
Re: Nejpomalejší audi?

spíš z toho vyplývá, že nejpomalejší není.. :-)

0 0
možnosti
JV

JanVlcek

26. 9. 2011 12:23
Nejpomalejší audi?

0 0
možnosti
LN

Hrochomut

26. 9. 2011 11:57
nesmyslnné..

k čemu je dobrá prťavá kabina, když pak celé auto má přes 3 metry na délku a přes 1,6m na šířku? 8-o To pak naprosto postrádá smysl..

1 0
možnosti
J

JeFFik

26. 9. 2011 13:42
Re: nesmyslnné..

smysl to má samozřejmě ve sníženém odporu vzduchu, poloviční čelní plocha, znamená 25% odpor vzduchu, takže o dost větší dojezd

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.