Diskuze
Městem elektrickým samohybem. Mrňous na baterky třikrát jinak
Děkujeme za pochopení.
truthspeaker
takže znova
Na BMW 1602e z roku 1972, které ve Frankfurtu také ukazovali, je nádherně vidět bída elektromobilů. Za 40 (!)
let se prodloužil dojezd elektromobilu o 100 kilometrů za cenu 40x
dražších baterií.
VEGR
Úsporná vozidla
Auta mají být lehká a kabina je proto, aby na n ikoho nepršelo, nebo nefoukalo a nebyla zima. Kdo má malé ego a neumí jezdit bezpečně, potřebuje ještě auto velké a těžké, většina lidí zvládne i malé a úsporné auto. Ona to krize naučí sama. Budeme se muset všichni hodně přizpůsobovat našim možnostem a nebude to dlouho trvat.
truthspeaker
Re: Úsporná vozidla
S vaším příspěvkem úplně souhlasím. Až na to, že osobní auta přepravují také náklad. V zimě elektrikou nic nevytopíte. A bezpečné auto si kupuju ne kvůli sobě, ale kvůli ostatním, které nemohu ovlivnit. A chudí se přizpůsobí, budou jezdit hromadnou dopravou.
Takže s vámi vlastně vůbec nesouhlasím.
josefl
Blbost
Zatím nikdo nesdělil, kolik cyklů vydrží baterky, jak se s tím dá jezdit při mínus 20 a kolik stojí jejich výměna. Taky jak se budou recyklovat. Kolik to vlastně bude ve skutečnosti stát. Doufám, že EU nařídí auta na baterky, podobně jako zrušila klasické žárovky, Jediný kdo to platí, je spotřebitel a ten kdo na tom vydělá je výrobce. Jenom malá zajímavost: uvažoval jsem o koupi Lexusu, když jsem se zeptal na baterky, cykly, cenu výměny, tak mi nikdo z Toyoty nedokázal odpověď.
vaclavzeman
Nesmysl...
Náročné na vývoj a výrobu,odpad z baterií bude v budoucnu nad lidské síly likvidovat,kolik to asi bude stát???Proč proboha neudělají půltunový automobil s jedním,nebom dvěma místy v řadě s dvou,nebo tříválcovým (bi)turbodieselem o objemu do jednoho litru...To je podle mě řešení městského automobilu...Vím jsou to jen koncepty,ale jdou špatným směrem...
govi
hmmmm
Když vidím ty blatníky těsně přiléhající ke kolům......chtěl bych je vidět v zimním provozu až bude všude sníh a námraza.....Ale to je jen takový postřeh-detail.
starej Brůna
Docela se mi to líbí
Nebo spíš líbí se mi určení takového vozítka pro jednoho až dva pasažéry do města na elektřinu s jasně danou rychlostí kvůli dojezdu nebo slabým motůrkem a spotřebou nula nula nic protože města jsou přecpaná a v každém autě sedí max dva lidé.
JanVlcek
Nejpomalejší audi?
U Opelu je napsáno, že má omezení na 65km a může 120. U Audi je omezení na 100. Kolik může nejvíc psáno není. Rozhodně z toho ale nevyplívá, že je nejpomalejší.
Hrochomut
Re: Nejpomalejší audi?
spíš z toho vyplývá, že nejpomalejší není..
Hrochomut
nesmyslnné..
k čemu je dobrá prťavá kabina, když pak celé auto má přes 3 metry na délku a přes 1,6m na šířku? To pak naprosto postrádá smysl..
JeFFik
Re: nesmyslnné..
smysl to má samozřejmě ve sníženém odporu vzduchu, poloviční čelní plocha, znamená 25% odpor vzduchu, takže o dost větší dojezd
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...