Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mexická raketa VUHL 05 míří na Česko, pilot se nesmí přejídat

aktualizováno 
Mexiko není zapsané u Evropanů jako výrobce supersportovních aut, proslavené je výrobou brouků. Guillermo Echeverria Miller však staví superrychlá auta už třicet let. Teď míří puristický supersport jeho synů do Česka.

„Společnost Free race s.r.o. získala výhradní zastoupení mexické automobilky Vuhl,“ oznámila Lucie Pleskotová z chrudimské firmy. Jeden ze spolumajitelů firmy Guillermo Echeverria Miller byl v Česku podepsat smlouvu 30. června.

Fotogalerie

Ultralehký dvoumístný roadster je určený hlavně pro okruhové dovádění, má ale i silniční homologaci. VUHL 05 je auto pro puristy, už při pohledu na fotky je jasné, že nezbytná bude helma. Ani ne sedmimetráková motokára má v útrobách přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec Ford EcoBoost, který je vyladěný na 285 koní výkonu a 420 Nm točivého momentu. Monokok z hliníkových profilů a komponentů, titanové šrouby, karoserie tvořená uhlíkovými vlákny srazily hmotnost na 695 kilogramů. Na výkonech tak bude znát doslova každý knedlík, který si dá jezdec k obědu.

Výrobce udává zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy a maximální rychlost 245 km/h.

Ač se značka prezentuje jako mexická a auto bude vznikat v Mexiku ve firmě Adman Leku, tak vývoj je globální. Testuje a ladí se v Británii, karoserie vzniká v Kanadě, motor je od Fordu a další díly pocházejí od firem Magna Cosma, Bilstein, Hella nebo Sparco. Tedy od renomovaných specialistů na jednotlivé komponenty. Více o mexické raketě VUHL 05 čtěte zde.

 





Nejčtenější

Torzo MG J2, které nalezli archeologové v oblasti Larkhill.
Autofotka týdne: Archeologové hledali svědky války a vyhrabali auto

Oblast okolo Larkhill, městečka zapomenutého kdesi ve středu Británie, už dlouho systematicky prozkoumávají archeologové. To místo, které je na dohled...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Další z rubriky

Tanec u nové Škody Karoq
VIDEO: Když na autosalonu ve Frankfurtu zavřou, u Škodovky se tančí

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Sedmá večerní odzvonila první den frankfurtského autosalonu. Organizátoři vyhánějí opozdilce. Na stáncích se začíná zhasínat, auta oblékají na noc speciální...  celý článek

Bentley Continental GT
Bentley zanevřel na fotbalisty a míří na čínského zákazníka

Frankfurt (Od zpravodaje iDNES.cz) Čína je pro mnohé automobilky největším odbytištěm a to se projevuje i na nabídce modelů. Zdá se, že se tím teď začala řídit i značka Bentley, která ve...  celý článek

Automobilka Porsche představila třetí verzi SUVéčka Cayenne
Nový cayenne je zatím bez dieselu a má ochranu před odřením ráfků

Frankfurt (Od zpravodaje iDNES.cz) Na autosalonu ve Frankfurtu si svou výstavní světovou premiéru odbývá Porsche Cayenne třetí generace. SUV, které před patnácti lety v podstatě zachránilo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.