Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

MG XPower SV - supersport po anglicku

  16:51aktualizováno  16:51
I přes svůj "prototypový" vzhled odladěného závodního speciálu je to co vidíte na obrázcích konečná "civilní" verze MG, které budeme potkávat od příštího roku na evropských silnicích. "XPower SV" představený v těchto dnech na autosalonu v Birminghamu tak bude nejrychlejším seriově vyráběným MG.

 Přívlastek "sériový"však berme s rezervou, management MG jistojistě nezaplaví světové trhy tímto svým supersilným supersportem.

Protože bude v prodeji až od jara příštího roku, máte tedy dost času na to rozhodnout se který z dvou osmiválcových motorů pro Vás bude vhodnější. MG pro toto dvoumístné kupé nabízí motory V8 o výkonech 239 a 301 kW (326/410 koní) první o obsahu 4,6 l, druhý je rovnou pětilitrový. Dle údajú výrobce by méně výkonná verze měla z 0 na 100 zrychlit za 5 sekund a ručička rychloměru by se měla zastavit na maximální hodnotě 270km/h. U výkonnější verze jsou pak tyto hodnoty ještě neuvěřitelnější: 1-100 za 4,5s, maximální rychlost by měla být elektronicky omezena na 315 km/h.

Na karoserii jsou v hojné míře vyžita uhlíková vlákna, podvozek  pak byl svěřen do péče Stevu Randlovi, který má na svědomí civilní verzi McLarenu F1.
MG počítá, že ani pětilitrová verze, pojmenovaná "Club Sport",  nebude postačovat závodníkům, kteří si  XPower SV pořídí. Pro tyto účely výrobce nabízí speciální kit z produkce samotné MG, který ještě zvýší jak výkon, tak atraktivitu vozu (poznámka pro znalce: mluví se dokonce o úpravě nitro).
Nyní si už stačí připravit cca 100 000 euro na základní verzi tohoto monstra a těšit se na jaro.

MG XPower SV

MG XPower SV - boční pohled

MG XPower SV - pohled zezadu

MG XPower SV - interiér

Autoři:




Nejčtenější

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.