Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Michal Horáček a jeho vůz, kterému sluší jedině šampaňské

  2:21aktualizováno  2:21
Michal Horáček má velmi loajálního řidiče; pan Kotě nechce prozradit o voze, který řídí, ani slovo.

Řekněte nám, pane Horáčku, aspoň vy pár postřehů, jak si auto užíváte...
Já už vám ale říkal, že o tom autě vlastně moc nevím, ani zda má pohon vpředu, či vzadu…

Nevěřím...
Já opravdu stále nevím, co v tom autě všechno je…

Nepřesvědčil jste mě. To vypadá, jako byste vyhodil patnáct milionů… (Zdá se, že takový argument konečně zabere… pozn. autora)
Ale to víte, že už trochu vím… Postupně objevuji, co všechno to auto má, co umí… A přiznávám, začíná mě bavit stále víc a víc.

To se nedivím…
I když vám řeknu, že vyznat se ve všech těch tlačítkách není snadné. Ještě si je pletu. Tuhle jsem si chtěl vychutnat pohled ven na nebe střechou a místo toho jsem si zatáhl záclonky na bočních oknech. (Na vysvětlenou: maybach má unikátní panoramatickou celoprosklenou střechu, ale bez klasického zatahování; jeho funkci nahrazují tekuté krystaly v mezivrstvě mezi dvěma skly střechy, podle přání posádky se plynule mění jejich průhlednost.)

Takže celkově zatím spokojenost?
To ano. Takhle nějak jsem si čistokrevné auto představoval. Když přijdete na to, že rozkládací stolky z pravého leštěného dřeva skutečně dokonale fungují a můžete na nich při jízdě psát, to mi opravdu udělalo radost. Zatáhnu si panel, který mě oddělí od prostoru řidiče, a můžu vzadu klidně nerušeně pracovat.

Prostě takové auto pro radost ze všedního pracovního dne…
Ano. A když si ho chcete odvšednit, je tu malá lednička se šampaňským.

S pravým šampaňským? Předpokládám, že ne s nějakým sektem?
Ovšemže skutečným šampaňským. To jsem dostal již k vozu. Jen uvažuji, zda si dodatečně ještě neobjednat skleničky ve stříbře, co mi k tomu také nabízeli. Teď vidím, že by maybachovi slušely…

Autoři:




Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.