Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Micra C+C do prodeje za dva roky

  15:39aktualizováno  15:39
Milovníci malých kabrioletů mohou začít střádat do kasičky. Na rok 2005 je totiž přichystáno uvedení do prodeje vozu Nissan Micra C+C, který byl poprvé k vidění na Pařížském autosalonu 2002.

Každá větší automobilka postupně zařazuje do modelové nabídky kabriolet s kovovou skládací střechou, u Nissanu tato výsada padla právě na nejmenšího z rodiny.

Do "překopání" micry na kupékabriolet 2+2 Nissan plánuje vynaložit 140 miliónů euro - na design, vývoj a přípravu výroby. Produkce odstartuje na podzim 2005 s počáteční kapacitou 20 000 jednotek za rok.

K prvním dodávaným kouskům by evropští zákazníci mohli dostávat slušivého kulicha - odolat pokušení vyzkoušet nový kabriolet je téměř nemožné, ale s nastupující zimou to bez něj bude o zdraví. 

Micra C+C se stane prvním kabrioletem Nissanu vyráběným v Evropě. Na jeho vývoji úzce spolupracovalo evropské Nissan Technical Centre s německou karosárnou Karmann - specialistou na střešní systémy kabrioletů.

Nissan chce zkusit zavést speciální (a především velmi logisticky a technicky náročnou) strategii výroby. "Cé+Céčko" by se mělo montovat na stejné lince v Sunderlandu, jako klasická Micra. Karmann bude pouze "on-site" subdodavatelem na střešní systém včetně jeho ukládání do zavazadlového prostoru. Tyto  komponenty budou dodávané jako kompletní moduly, montované zaměstnanci, pracujícími v oddělené zóně finální montáže.

Micra není jen pohodové a usměvavé autíčko do města - test čtěte ZDE. Dokáže být i nadupaným, 265 koňovým dravcem - o tom si přečtete TADY.

Micra C+C se stane prvním kabrioletem Nissanu vyráběným v Evropě.

Produkce odstartuje na podzim 2005 s počáteční kapacitou 20.000 jednotek za rok.

Na vývoji úzce spolupracovalo evropské Nissan Technical Centre s německou karosárnou Karmann

Do "překopání" micry na kupé-kabriolet 2+2 Nissan plánuje vynaložit 140 miliónů euro.

Autoři:




Nejčtenější

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Další z rubriky

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.