Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Mikro-mikrobus okouší české silnice. Elektrická autobonsaj Mia

Vypadá spíš jako malý vagonek metra. Má i šoupací dveře a za jízdy jemně bzučí. Elektromobilní krabička by mohla zaujmout hlavně pošťáky, kurýry a vůbec všechny, kdo z města nevytáhnou paty a vozí stále spoustu věcí. Hromadná výroba začala letos v červnu a první mia už je v Česku, iDNES.cz se s ní svezl jako první.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

volkswagen

22. 12. 2011 11:59
Dotaz

Jak to topí? :-)

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

25. 12. 2011 13:45
Re: Dotaz

Vodporovým topením?

0 0
možnosti
JD

stagger

17. 12. 2011 10:19
DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC

a akkupacků tak jsou všechny auta na baterky fakt na baterky Rv jo přijet k pumpě, naběhne maník a u auta zmáčkneš puntík a vypadne baterkový díl, vyměníš za nabitý, zaplatíš a jedeš dál tak možná...a když nejezdíš tak dobíjíš ze sítě...

0 0
možnosti
JK

MiroTR

17. 12. 2011 11:08
Re: DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC

Myslím, že s takovou službou se dostanete na cenu / km skoro jako u benzínu.

0 0
možnosti
JT

pepanescu

16. 12. 2011 21:30
To je hezky...

... me by se takovej diblik libil na jezdeni do/z prace. Jenze pri cenach elektromobilu a cenach na udrzbu baterii a vseho toho okolo, se radeji budu chovat neekologicky a dal budu jezdit na benzin.

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

16. 12. 2011 15:34
:/

Stranou cenu... To autíčko je celkem blbě designované. Dalo by se to udělat lépe. Pokuď to má být přibližovadlo pro kurýry, tak hranatá koncepce je základ. Prostě krabice s kolečkama. Ne tenhle kočkopes.

0 0
možnosti
DZ

Clovek obycejny

16. 12. 2011 15:31
toto se vyplati tem

kdo s tim autem v mestskem provozu fakt bude jezdit. Udrzba minimalni. Pak se to i vyplati. Pokud by lae clovek jezdil jen tu a tam , tak ani omylem.

0 0
možnosti
DZ

Clovek obycejny

16. 12. 2011 15:31
Re: toto se vyplati tem

tim jezdenim myslim cca 8 hodin denne, den co den

0 0
možnosti
MJ

Vass

16. 12. 2011 14:44
Náklady na kilometr !!!!!!!!

Kdy už konečně přestane to oblbování lidí a pohádky o malých nákladech na kilometr. Pokud počítají jen elektřinu pak prosím, ale musíte započítat cenu baterií a hned jste na násobcích ceny za km :-P!!Rv

0 0
možnosti
MK

xKikous

16. 12. 2011 15:02
Re: Náklady na kilometr !!!!!!!!

A jak byste toto chtěl spočítat? Každému se rozbije něco jiného a to i jiný počet kusů dílů.

0 0
možnosti
J

Jan9002

16. 12. 2011 14:18
V práci najezdím denně do 100 kilometrů a maximálky by mi 70

stačila. Jenom ta cena...

0 0
možnosti

sincos

16. 12. 2011 13:06
Zatím nepraktické

Pokud to uveze 400 kg a ujede 100 km, nestačí to. Možná by se to hodilo na rozvážení svačin po fabrice, nebo třeba úřadům na rozvážení obědů důchodcům. Po Ostravě bez potíží najedu denně 150 km a to se snažím jet s cíli postupně za sebou. Většinou vezu minimálně tunu. Poštovní firmy možná vozí méně těžké zboží, ale zase mají podstatně více zastávek a k tomu rozjezdy v kolonách a u semaforů.... Možná mít ta auta dvě, jedno na dopoledne, pak domů na oběd, dát ho nabít, přeložit náklad a vzít si druhé, což naprosto není ekologické ani praktické. Snaha je chvályhodná, ale pořád je to "v plenkách." Pokud najedu ročně nějakých 50 tis. km, tak bych v záruce spotřeboval 5 baterií, což by asi výrobce nenadchlo, ani přírodu. Prostě tomu stále chybí trocha životnosti, trocha nosnosti, trocha kilometrů... Zatím většinou nepoužitelné v praxi. Ale je dobře, že se výrobci snaží, časem se to určitě povede. Dříve se taky pralo na valše....

0 0
možnosti
MK

kluvi

16. 12. 2011 13:19
Re: Zatím nepraktické

Súhlas, ale inak myslím, že rozvážka s veľa zastávkami je práve to načo je v princípe elektrodebil super. Pretože rozjazdy a zastávky (s rekuperáciou) je práve to v čom to vyniká oproti klasickému autu. Ale možnože zotrvačník alebo stlačený vzduch by spravili rovnakú službu a boli by ekologickejšie.

Len tá cena (časom by sa to mohlo zlepšiť) a tie batérie.

0 0
možnosti
A

Ardan

16. 12. 2011 12:45
Reklama.

Napište už konečně na články tohoto ražení že to reklama, komerční sdělení nebo cokoli podobného, pokud možno někam k nadpisu. Protože nic jiného to není.

0 0
možnosti
K

karelli

16. 12. 2011 13:56
Re: Reklama.

Toto není reklama (= inzerát). Toto je takzvaný P. R. článek, placený zadavatelem (výrobcem, prodejcem), který rozebírá vlastnosti výrobku podrobněji, než kolik by se vešlo do inzerátu. Všechny články v odborných časopisech, lifestylových magazínech a podobných publikacích jsou P. R. články. Až na nepatrné, bezvýznamné výjimky. Ve slušných tiskovinách se takový článek pozná podle toho, že jako autor je uvedena firma (osoba z firmy a jméno firmy), na konci takového článku potom bývá odkaz na webovky. U elektronických časopisů jsou webovky interaktivní (po poklikání jsi na webovky přesměrován.

0 0
možnosti
B

Beldor2

16. 12. 2011 12:19
hmm

Dojezd v zime tak 50km , cili hodinu jedete 5h nabijite ;-D;-D No proste auto budoucnosti...Rv

0 0
možnosti
E

ErikM

16. 12. 2011 14:13
Re: hmm

myslím že podobně blbě se lidi smáli prvním autům v době koňských povozů

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí

11. května 2024

Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...

OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?

11. května 2024

Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...

Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění

10. května 2024

Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...