Diskuze

Mikro-mikrobus okouší české silnice. Elektrická autobonsaj Mia

Vypadá spíš jako malý vagonek metra. Má i šoupací dveře a za jízdy jemně bzučí. Elektromobilní krabička by mohla zaujmout hlavně pošťáky, kurýry a vůbec všechny, kdo z města nevytáhnou paty a vozí stále spoustu věcí. Hromadná výroba začala letos v červnu a první mia už je v Česku, iDNES.cz se s ní svezl jako první.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

volkswagen

22. 12. 2011 11:59
Dotaz

Jak to topí? :-)

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

25. 12. 2011 13:45
Re: Dotaz

Vodporovým topením?

0 0
možnosti

stagger

17. 12. 2011 10:19
DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC

a akkupacků tak jsou všechny auta na baterky fakt na baterky Rv jo přijet k pumpě, naběhne maník a u auta zmáčkneš puntík a vypadne baterkový díl, vyměníš za nabitý, zaplatíš a jedeš dál tak možná...a když nejezdíš tak dobíjíš ze sítě...

0 0
možnosti

MiroTR

17. 12. 2011 11:08
Re: DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC

Myslím, že s takovou službou se dostanete na cenu / km skoro jako u benzínu.

0 0
možnosti

pepanescu

16. 12. 2011 21:30
To je hezky...

... me by se takovej diblik libil na jezdeni do/z prace. Jenze pri cenach elektromobilu a cenach na udrzbu baterii a vseho toho okolo, se radeji budu chovat neekologicky a dal budu jezdit na benzin.

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

16. 12. 2011 15:34
:/

Stranou cenu... To autíčko je celkem blbě designované. Dalo by se to udělat lépe. Pokuď to má být přibližovadlo pro kurýry, tak hranatá koncepce je základ. Prostě krabice s kolečkama. Ne tenhle kočkopes.

0 0
možnosti

Clovek obycejny

16. 12. 2011 15:31
toto se vyplati tem

kdo s tim autem v mestskem provozu fakt bude jezdit. Udrzba minimalni. Pak se to i vyplati. Pokud by lae clovek jezdil jen tu a tam , tak ani omylem.

0 0
možnosti

Clovek obycejny

16. 12. 2011 15:31
Re: toto se vyplati tem

tim jezdenim myslim cca 8 hodin denne, den co den

0 0
možnosti

Vass

16. 12. 2011 14:44
Náklady na kilometr !!!!!!!!

Kdy už konečně přestane to oblbování lidí a pohádky o malých nákladech na kilometr. Pokud počítají jen elektřinu pak prosím, ale musíte započítat cenu baterií a hned jste na násobcích ceny za km :-P!!Rv

0 0
možnosti

xKikous

16. 12. 2011 15:02
Re: Náklady na kilometr !!!!!!!!

A jak byste toto chtěl spočítat? Každému se rozbije něco jiného a to i jiný počet kusů dílů.

0 0
možnosti

Jan9002

16. 12. 2011 14:18
V práci najezdím denně do 100 kilometrů a maximálky by mi 70

stačila. Jenom ta cena...

0 0
možnosti

sincos

16. 12. 2011 13:06
Zatím nepraktické

Pokud to uveze 400 kg a ujede 100 km, nestačí to. Možná by se to hodilo na rozvážení svačin po fabrice, nebo třeba úřadům na rozvážení obědů důchodcům. Po Ostravě bez potíží najedu denně 150 km a to se snažím jet s cíli postupně za sebou. Většinou vezu minimálně tunu. Poštovní firmy možná vozí méně těžké zboží, ale zase mají podstatně více zastávek a k tomu rozjezdy v kolonách a u semaforů.... Možná mít ta auta dvě, jedno na dopoledne, pak domů na oběd, dát ho nabít, přeložit náklad a vzít si druhé, což naprosto není ekologické ani praktické. Snaha je chvályhodná, ale pořád je to "v plenkách." Pokud najedu ročně nějakých 50 tis. km, tak bych v záruce spotřeboval 5 baterií, což by asi výrobce nenadchlo, ani přírodu. Prostě tomu stále chybí trocha životnosti, trocha nosnosti, trocha kilometrů... Zatím většinou nepoužitelné v praxi. Ale je dobře, že se výrobci snaží, časem se to určitě povede. Dříve se taky pralo na valše....

0 0
možnosti

kluvi

16. 12. 2011 13:19
Re: Zatím nepraktické

Súhlas, ale inak myslím, že rozvážka s veľa zastávkami je práve to načo je v princípe elektrodebil super. Pretože rozjazdy a zastávky (s rekuperáciou) je práve to v čom to vyniká oproti klasickému autu. Ale možnože zotrvačník alebo stlačený vzduch by spravili rovnakú službu a boli by ekologickejšie.

Len tá cena (časom by sa to mohlo zlepšiť) a tie batérie.

0 0
možnosti

Ardan

16. 12. 2011 12:45
Reklama.

Napište už konečně na články tohoto ražení že to reklama, komerční sdělení nebo cokoli podobného, pokud možno někam k nadpisu. Protože nic jiného to není.

0 0
možnosti

karelli

16. 12. 2011 13:56
Re: Reklama.

Toto není reklama (= inzerát). Toto je takzvaný P. R. článek, placený zadavatelem (výrobcem, prodejcem), který rozebírá vlastnosti výrobku podrobněji, než kolik by se vešlo do inzerátu. Všechny články v odborných časopisech, lifestylových magazínech a podobných publikacích jsou P. R. články. Až na nepatrné, bezvýznamné výjimky. Ve slušných tiskovinách se takový článek pozná podle toho, že jako autor je uvedena firma (osoba z firmy a jméno firmy), na konci takového článku potom bývá odkaz na webovky. U elektronických časopisů jsou webovky interaktivní (po poklikání jsi na webovky přesměrován.

0 0
možnosti

Beldor2

16. 12. 2011 12:19
hmm

Dojezd v zime tak 50km , cili hodinu jedete 5h nabijite ;-D;-D No proste auto budoucnosti...Rv

0 0
možnosti

ErikM

16. 12. 2011 14:13
Re: hmm

myslím že podobně blbě se lidi smáli prvním autům v době koňských povozů

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.