Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mikro-mikrobus okouší české silnice. Elektrická autobonsaj Mia

Vypadá spíš jako malý vagonek metra. Má i šoupací dveře a za jízdy jemně bzučí. Elektromobilní krabička by mohla zaujmout hlavně pošťáky, kurýry a vůbec všechny, kdo z města nevytáhnou paty a vozí stále spoustu věcí. Hromadná výroba začala letos v červnu a první mia už je v Česku, iDNES.cz se s ní svezl jako první.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

volkswagen

22. 12. 2011 11:59
Dotaz

Jak to topí? :-)

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

25. 12. 2011 13:45
Re: Dotaz

Vodporovým topením?

0 0
možnosti

stagger

17. 12. 2011 10:19
DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC

a akkupacků tak jsou všechny auta na baterky fakt na baterky Rv jo přijet k pumpě, naběhne maník a u auta zmáčkneš puntík a vypadne baterkový díl, vyměníš za nabitý, zaplatíš a jedeš dál tak možná...a když nejezdíš tak dobíjíš ze sítě...

0 0
možnosti

MiroTR

17. 12. 2011 11:08
Re: DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC

Myslím, že s takovou službou se dostanete na cenu / km skoro jako u benzínu.

0 0
možnosti

pepanescu

16. 12. 2011 21:30
To je hezky...

... me by se takovej diblik libil na jezdeni do/z prace. Jenze pri cenach elektromobilu a cenach na udrzbu baterii a vseho toho okolo, se radeji budu chovat neekologicky a dal budu jezdit na benzin.

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

16. 12. 2011 15:34
:/

Stranou cenu... To autíčko je celkem blbě designované. Dalo by se to udělat lépe. Pokuď to má být přibližovadlo pro kurýry, tak hranatá koncepce je základ. Prostě krabice s kolečkama. Ne tenhle kočkopes.

0 0
možnosti

Clovek obycejny

16. 12. 2011 15:31
toto se vyplati tem

kdo s tim autem v mestskem provozu fakt bude jezdit. Udrzba minimalni. Pak se to i vyplati. Pokud by lae clovek jezdil jen tu a tam , tak ani omylem.

0 0
možnosti

Clovek obycejny

16. 12. 2011 15:31
Re: toto se vyplati tem

tim jezdenim myslim cca 8 hodin denne, den co den

0 0
možnosti

Vass

16. 12. 2011 14:44
Náklady na kilometr !!!!!!!!

Kdy už konečně přestane to oblbování lidí a pohádky o malých nákladech na kilometr. Pokud počítají jen elektřinu pak prosím, ale musíte započítat cenu baterií a hned jste na násobcích ceny za km :-P!!Rv

0 0
možnosti

xKikous

16. 12. 2011 15:02
Re: Náklady na kilometr !!!!!!!!

A jak byste toto chtěl spočítat? Každému se rozbije něco jiného a to i jiný počet kusů dílů.

0 0
možnosti

Jan9002

16. 12. 2011 14:18
V práci najezdím denně do 100 kilometrů a maximálky by mi 70

stačila. Jenom ta cena...

0 0
možnosti

sincos

16. 12. 2011 13:06
Zatím nepraktické

Pokud to uveze 400 kg a ujede 100 km, nestačí to. Možná by se to hodilo na rozvážení svačin po fabrice, nebo třeba úřadům na rozvážení obědů důchodcům. Po Ostravě bez potíží najedu denně 150 km a to se snažím jet s cíli postupně za sebou. Většinou vezu minimálně tunu. Poštovní firmy možná vozí méně těžké zboží, ale zase mají podstatně více zastávek a k tomu rozjezdy v kolonách a u semaforů.... Možná mít ta auta dvě, jedno na dopoledne, pak domů na oběd, dát ho nabít, přeložit náklad a vzít si druhé, což naprosto není ekologické ani praktické. Snaha je chvályhodná, ale pořád je to "v plenkách." Pokud najedu ročně nějakých 50 tis. km, tak bych v záruce spotřeboval 5 baterií, což by asi výrobce nenadchlo, ani přírodu. Prostě tomu stále chybí trocha životnosti, trocha nosnosti, trocha kilometrů... Zatím většinou nepoužitelné v praxi. Ale je dobře, že se výrobci snaží, časem se to určitě povede. Dříve se taky pralo na valše....

0 0
možnosti

kluvi

16. 12. 2011 13:19
Re: Zatím nepraktické

Súhlas, ale inak myslím, že rozvážka s veľa zastávkami je práve to načo je v princípe elektrodebil super. Pretože rozjazdy a zastávky (s rekuperáciou) je práve to v čom to vyniká oproti klasickému autu. Ale možnože zotrvačník alebo stlačený vzduch by spravili rovnakú službu a boli by ekologickejšie.

Len tá cena (časom by sa to mohlo zlepšiť) a tie batérie.

0 0
možnosti

Ardan

16. 12. 2011 12:45
Reklama.

Napište už konečně na články tohoto ražení že to reklama, komerční sdělení nebo cokoli podobného, pokud možno někam k nadpisu. Protože nic jiného to není.

0 0
možnosti

karelli

16. 12. 2011 13:56
Re: Reklama.

Toto není reklama (= inzerát). Toto je takzvaný P. R. článek, placený zadavatelem (výrobcem, prodejcem), který rozebírá vlastnosti výrobku podrobněji, než kolik by se vešlo do inzerátu. Všechny články v odborných časopisech, lifestylových magazínech a podobných publikacích jsou P. R. články. Až na nepatrné, bezvýznamné výjimky. Ve slušných tiskovinách se takový článek pozná podle toho, že jako autor je uvedena firma (osoba z firmy a jméno firmy), na konci takového článku potom bývá odkaz na webovky. U elektronických časopisů jsou webovky interaktivní (po poklikání jsi na webovky přesměrován.

0 0
možnosti

Beldor2

16. 12. 2011 12:19
hmm

Dojezd v zime tak 50km , cili hodinu jedete 5h nabijite ;-D;-D No proste auto budoucnosti...Rv

0 0
možnosti

ErikM

16. 12. 2011 14:13
Re: hmm

myslím že podobně blbě se lidi smáli prvním autům v době koňských povozů

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze

Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...