Diskuze
Mikro-mikrobus okouší české silnice. Elektrická autobonsaj Mia
Děkujeme za pochopení.
stagger
DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC
a akkupacků tak jsou všechny auta na baterky fakt na baterky jo přijet k pumpě, naběhne maník a u auta zmáčkneš puntík a vypadne baterkový díl, vyměníš za nabitý, zaplatíš a jedeš dál tak možná...a když nejezdíš tak dobíjíš ze sítě...
MiroTR
Re: DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC
Myslím, že s takovou službou se dostanete na cenu / km skoro jako u benzínu.
pepanescu
To je hezky...
... me by se takovej diblik libil na jezdeni do/z prace. Jenze pri cenach elektromobilu a cenach na udrzbu baterii a vseho toho okolo, se radeji budu chovat neekologicky a dal budu jezdit na benzin.
Inkvizitor Johny
:/
Stranou cenu... To autíčko je celkem blbě designované. Dalo by se to udělat lépe. Pokuď to má být přibližovadlo pro kurýry, tak hranatá koncepce je základ. Prostě krabice s kolečkama. Ne tenhle kočkopes.
Clovek obycejny
toto se vyplati tem
kdo s tim autem v mestskem provozu fakt bude jezdit. Udrzba minimalni. Pak se to i vyplati. Pokud by lae clovek jezdil jen tu a tam , tak ani omylem.
Clovek obycejny
Re: toto se vyplati tem
tim jezdenim myslim cca 8 hodin denne, den co den
Vass
Náklady na kilometr !!!!!!!!
Kdy už konečně přestane to oblbování lidí a pohádky o malých nákladech na kilometr. Pokud počítají jen elektřinu pak prosím, ale musíte započítat cenu baterií a hned jste na násobcích ceny za km
xKikous
Re: Náklady na kilometr !!!!!!!!
A jak byste toto chtěl spočítat? Každému se rozbije něco jiného a to i jiný počet kusů dílů.
Jan9002
V práci najezdím denně do 100 kilometrů a maximálky by mi 70
stačila. Jenom ta cena...
sincos
Zatím nepraktické
Pokud to uveze 400 kg a ujede 100 km, nestačí to. Možná by se to hodilo na rozvážení svačin po fabrice, nebo třeba úřadům na rozvážení obědů důchodcům. Po Ostravě bez potíží najedu denně 150 km a to se snažím jet s cíli postupně za sebou. Většinou vezu minimálně tunu. Poštovní firmy možná vozí méně těžké zboží, ale zase mají podstatně více zastávek a k tomu rozjezdy v kolonách a u semaforů.... Možná mít ta auta dvě, jedno na dopoledne, pak domů na oběd, dát ho nabít, přeložit náklad a vzít si druhé, což naprosto není ekologické ani praktické. Snaha je chvályhodná, ale pořád je to "v plenkách." Pokud najedu ročně nějakých 50 tis. km, tak bych v záruce spotřeboval 5 baterií, což by asi výrobce nenadchlo, ani přírodu. Prostě tomu stále chybí trocha životnosti, trocha nosnosti, trocha kilometrů... Zatím většinou nepoužitelné v praxi. Ale je dobře, že se výrobci snaží, časem se to určitě povede. Dříve se taky pralo na valše....
kluvi
Re: Zatím nepraktické
Súhlas, ale inak myslím, že rozvážka s veľa zastávkami je práve to načo je v princípe elektrodebil super. Pretože rozjazdy a zastávky (s rekuperáciou) je práve to v čom to vyniká oproti klasickému autu. Ale možnože zotrvačník alebo stlačený vzduch by spravili rovnakú službu a boli by ekologickejšie.
Len tá cena (časom by sa to mohlo zlepšiť) a tie batérie.
Ardan
Reklama.
Napište už konečně na články tohoto ražení že to reklama, komerční sdělení nebo cokoli podobného, pokud možno někam k nadpisu. Protože nic jiného to není.
karelli
Re: Reklama.
Toto není reklama (= inzerát). Toto je takzvaný P. R. článek, placený zadavatelem (výrobcem, prodejcem), který rozebírá vlastnosti výrobku podrobněji, než kolik by se vešlo do inzerátu. Všechny články v odborných časopisech, lifestylových magazínech a podobných publikacích jsou P. R. články. Až na nepatrné, bezvýznamné výjimky. Ve slušných tiskovinách se takový článek pozná podle toho, že jako autor je uvedena firma (osoba z firmy a jméno firmy), na konci takového článku potom bývá odkaz na webovky. U elektronických časopisů jsou webovky interaktivní (po poklikání jsi na webovky přesměrován.
Beldor2
hmm
Dojezd v zime tak 50km , cili hodinu jedete 5h nabijite No proste auto budoucnosti...
ErikM
Re: hmm
myslím že podobně blbě se lidi smáli prvním autům v době koňských povozů
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Brodek u Konice - RD 4+1, garáž, pozemek 2092 m2 - rodinný dům
Brodek u Konice, okres Prostějov
2 700 000 Kč