Diskuze
Mikro-mikrobus okouší české silnice. Elektrická autobonsaj Mia
Děkujeme za pochopení.
stagger
DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC
a akkupacků tak jsou všechny auta na baterky fakt na baterky jo přijet k pumpě, naběhne maník a u auta zmáčkneš puntík a vypadne baterkový díl, vyměníš za nabitý, zaplatíš a jedeš dál tak možná...a když nejezdíš tak dobíjíš ze sítě...
MiroTR
Re: DOKUD NEVYMYSLÍ NĚJAKÝ SYSTÉM STANIC
Myslím, že s takovou službou se dostanete na cenu / km skoro jako u benzínu.
pepanescu
To je hezky...
... me by se takovej diblik libil na jezdeni do/z prace. Jenze pri cenach elektromobilu a cenach na udrzbu baterii a vseho toho okolo, se radeji budu chovat neekologicky a dal budu jezdit na benzin.
Inkvizitor Johny
:/
Stranou cenu... To autíčko je celkem blbě designované. Dalo by se to udělat lépe. Pokuď to má být přibližovadlo pro kurýry, tak hranatá koncepce je základ. Prostě krabice s kolečkama. Ne tenhle kočkopes.
Clovek obycejny
toto se vyplati tem
kdo s tim autem v mestskem provozu fakt bude jezdit. Udrzba minimalni. Pak se to i vyplati. Pokud by lae clovek jezdil jen tu a tam , tak ani omylem.
Clovek obycejny
Re: toto se vyplati tem
tim jezdenim myslim cca 8 hodin denne, den co den
Vass
Náklady na kilometr !!!!!!!!
Kdy už konečně přestane to oblbování lidí a pohádky o malých nákladech na kilometr. Pokud počítají jen elektřinu pak prosím, ale musíte započítat cenu baterií a hned jste na násobcích ceny za km
xKikous
Re: Náklady na kilometr !!!!!!!!
A jak byste toto chtěl spočítat? Každému se rozbije něco jiného a to i jiný počet kusů dílů.
Jan9002
V práci najezdím denně do 100 kilometrů a maximálky by mi 70
stačila. Jenom ta cena...
sincos
Zatím nepraktické
Pokud to uveze 400 kg a ujede 100 km, nestačí to. Možná by se to hodilo na rozvážení svačin po fabrice, nebo třeba úřadům na rozvážení obědů důchodcům. Po Ostravě bez potíží najedu denně 150 km a to se snažím jet s cíli postupně za sebou. Většinou vezu minimálně tunu. Poštovní firmy možná vozí méně těžké zboží, ale zase mají podstatně více zastávek a k tomu rozjezdy v kolonách a u semaforů.... Možná mít ta auta dvě, jedno na dopoledne, pak domů na oběd, dát ho nabít, přeložit náklad a vzít si druhé, což naprosto není ekologické ani praktické. Snaha je chvályhodná, ale pořád je to "v plenkách." Pokud najedu ročně nějakých 50 tis. km, tak bych v záruce spotřeboval 5 baterií, což by asi výrobce nenadchlo, ani přírodu. Prostě tomu stále chybí trocha životnosti, trocha nosnosti, trocha kilometrů... Zatím většinou nepoužitelné v praxi. Ale je dobře, že se výrobci snaží, časem se to určitě povede. Dříve se taky pralo na valše....
kluvi
Re: Zatím nepraktické
Súhlas, ale inak myslím, že rozvážka s veľa zastávkami je práve to načo je v princípe elektrodebil super. Pretože rozjazdy a zastávky (s rekuperáciou) je práve to v čom to vyniká oproti klasickému autu. Ale možnože zotrvačník alebo stlačený vzduch by spravili rovnakú službu a boli by ekologickejšie.
Len tá cena (časom by sa to mohlo zlepšiť) a tie batérie.
Ardan
Reklama.
Napište už konečně na články tohoto ražení že to reklama, komerční sdělení nebo cokoli podobného, pokud možno někam k nadpisu. Protože nic jiného to není.
karelli
Re: Reklama.
Toto není reklama (= inzerát). Toto je takzvaný P. R. článek, placený zadavatelem (výrobcem, prodejcem), který rozebírá vlastnosti výrobku podrobněji, než kolik by se vešlo do inzerátu. Všechny články v odborných časopisech, lifestylových magazínech a podobných publikacích jsou P. R. články. Až na nepatrné, bezvýznamné výjimky. Ve slušných tiskovinách se takový článek pozná podle toho, že jako autor je uvedena firma (osoba z firmy a jméno firmy), na konci takového článku potom bývá odkaz na webovky. U elektronických časopisů jsou webovky interaktivní (po poklikání jsi na webovky přesměrován.
Beldor2
hmm
Dojezd v zime tak 50km , cili hodinu jedete 5h nabijite No proste auto budoucnosti...
ErikM
Re: hmm
myslím že podobně blbě se lidi smáli prvním autům v době koňských povozů
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!