Diskuze
Milovník švédských krabic: Design auta dnes určují evropské předpisy
Děkujeme za pochopení.
hives
Re: Hmmmmm
Takže podle tebe každý rozhovor s významným člověkem z nějakého podniku je vždy zároveň PR toho podniku?
metafrik
mytus bezpeci + osobity design
To se tyka uz jen starych modelu 200,700,900 - Vlastne spis antidesign, zato mimoradne povedeny. Oproti soucasnym nemeckym predesignovanym kreaturam tyhle modely mely osobitost a eleganci
radik
Re: mytus bezpeci + osobity design
On to mýtus nebyl... volva byla ve své době opravdu zdaleka nejbezpečnější auta... ten krabicoidní design s tim měl hodně společnýho...
Dnes v době NCAP crashtestů a bezpečnosti na prvním místě se rozdíly mezi volvem a zbytkem automobilové produkce výrazně snižují... ale Volvo pořád patří k autům, kde v oboru patří na špičku
Diskuzní kovboj
Volvo
Vždycky když potkám v provozu XC90 , XC70, S80 nebo novější "šedesátky" , je to radost. Mezi vozy z D3 jsou to příjemná zpestření a řidičům a majitelům.
Design je nadčasový, vždyť XC90 se vyrábí od roku 2002 a téměř 10 let poté se pořád prodává víc než výborně, a nedivím se, to auto má takovou zvláštní..auru.
Když to srovnám s Audi, BMW či Mercedesem, Volvo na mě působí sympatičtěji. Škoda, že jich nejezdí víc.
dvakratzabanovanylajos
Re: Volvo
to je dobre, ze jich nejezdi vic. nevim cim bych jezdil, asi saabem.
superkutil
Pokud Volvo nebude hranatá krabice, tak už to nebude Volvo
Chystám se do XC70 a chci aby to byla krabice.
orangexx
Jaguar, Volvo, Saab...
Da se čekat prakticky s jistotou, že tyto značky mají dnes již bohužel za sebou období rozvoje.
Jaguar pod Tatou se stáva zcela obyčejným šuntem i když s kvalitou měli problém už hodně dlouho...
Volvo si už ublížilo spojením s Fordem a ted pod současným majitelem, se dá čekal vyždímání technologií do poslední kapky s budoucím očekáváním totálního kýče s hlediska desingu i kvality.
Saab je již na lopatkách pěkně dlouho a po čekaném úprku posledních odvážných zákazníků ho nejspíš neprobudí k životu ani živá voda.
Andee in Red Book
No...
To je náhodička, že služebák českého zastoupení Volva má značku 8A8 3377
nnyky
Re: No...
Od aut s takovou RZ raději dál. Zrovna minulý týden jsem potkal jednoho s 3H9 6666 a zažil, co to je, když řídí zakomplexovaný "Trpišovský"
jamming
JA BYCH TY PREDPISY ZRUSIL
uz se nemuzou delat auto s nizkym predkem, ty krasny tvary 70 let...kdyz srazim chodce, tak proste smula. a to rikam i jako chodec.
hives
Re: JA BYCH TY PREDPISY ZRUSIL
Také mě štve zohledňování "ochrany" chodců v designu, na druhou stranu není to povinné. Hlavní je, že výrobci sporťáků na tyhle předpisy kašlou
loma123
Re: Volvo už není Volvo.
a ty si ignorant: protože:
a) současná vozidla včetně nejnovější V60 se vyvíjela v době, kdy ve Volvu ještě ani nevěděli o tom, že do nich chce investovat někdo z číny;
b) žádné ze současných Volv se v číně pro evropský trh nevyrábí;
c) takový VW a Škodovka se nežinýrují a v Číně staví fabriky o 106. A to dávno před tím, než čínský investor koupil nějaké akcie Volva
d) Volvo není o nic čínštější než je třeba Mercedes arabský - to ře podstatná část kapitálu třeba Mercedesu je od arabů neznamená, že Mercedes budu považovat za blízkovýchodní vůz.
matej777
volvo se az prilis soustreduje na bezpecnost a design
ale nejak chlapcum ujel vlak co se tyce spolehlivosti a vybavy, oproti cenove srovnatelne konkurenci technologicky zaostava. Mam k volvum blizko, vzdy jsem mel volvo jako sen ktery se mi castecne splnil. Od te doby co do volva prisel ford uz to neni ta spravna svedska kvalita, spousta veci je nedomyslenych, nektere soucastky odchazeji az prilis casto, pristup fabriky ohledne servisu mi prijde chvilema jako tezka sikana a ve chvili kdy na aute padne zaruka to pocitite naplno. Kdyz se podivate na ceny ojetych volv, nemusi byt moc stary, ani nemusi mit velky pocet najetych km, poridite je levne... Pojistku pojistovny taky napali, jedna z nejdrazsich prave kvuli prisernym cenam nahradnich dilu. Jsem zvedav jestli zrovna cinan prinese volvu spolehlivost a moderni technologie.
radik
Re: volvo se az prilis soustreduje na bezpecnost a design
Tak nevim jaký moderní technologie Vám chybí, já se najezdil V XC-60 až dost.... auto perfektně vybavený a spolehlivý (130 tkm)... jedinej problém jsou ložiska na zadních kolech... už jednou jsem měnil v záruce a už zase hučí
P.S. k bazarovejm cenam Volva... koukni na bazarový ceny BMW, Audi, atd... tohle jsou auta u kterých cena klesá hodně rychle, není taková, protože se neprodávaj. Cinan odnese moderni technologie z volva k nim do číny, aby to mohly zkopírovat a dělat na těch svejch šuntech... oni žádný moderní technologie, který by volvo neznalo nemaj...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....