Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mimopražské servisy závada vyhřívané sedačky nezaskočila

aktualizováno 
-
Jedinou závadou Škody Fabia 1.4 16V Elegance po 20 tisících kilometrech - tedy po polovině dlouhodobého redakčního testu - je nefungující vyhřívání řidičova sedadla, nepravidelné je vytápění místa spolujezdce. T o původně po očistě interiéru vozu ve specializované firmě přestalo hřát zcela, ale po několika týdnech se funkce obnovila. Intenzita vytápění sedadla spolujezdce však zdaleka nedosahuje úrovně z doby, kdy vydavatel MF DNES vůz k testu koupil. Ani dva měsíce přitom nestačily pražskému servisu Auto Bohemia k opravě vyhřívání předních sedadel. Při první návštěvě přejímací technici vůz prohlédli a usoudili, že problém lze odstranit dvěma způsoby: buď si výrobce vyžádá celá sedadla, protože u nového modelu všechny závady pečlivě zkoumá, nebo servis objedná potřebnou součástku a sedadla zůstanou ve voze. Po měsíci od první návštěvy se servis ozval s tím, že řídicí jednotku nelze v Mladé Boleslavi objednat a že nezbývá než čekat. Po dalším měsíci se o zákulisí problému MF DNES informovala ve Škodě Auto a dozvěděla se, že řídicí jednotku vyhřívání sedadel objednat lze. "Pokud vůz ještě není opraven, je to chyba servisu," prohlásil tehdy mluvčí firmy Milan Smutný. Výsledky miniprůzkumu, při kterém se redakce zajímala o možnosti opravy zmíněné závady vyhřívání sedadel Škody Fabia v různých místech republiky, dávají za pravdu spíš automobilce než servisu v hlavním městě. Mimopražští opraváři totiž v záležitosti zpravidla neviděli potíž.

ZNOJMO: Nejrychlejší službu by z prověřovaných zřejmě poskytlo Autodružstvo Znojmo. Přestože byla sobota a na pracovišti jen pohotovost, přivedl technik během několika minut autoelektrikáře, který se hned chtěl pustit do práce. Jen výmluva, že řidič s sebou nemá servisní knížku a vůbec žádné doklady k porouchané fabii, zásah oddálila a umožnila pokračovat v testu jinde. Nicméně obsluhující - podle vizitky Arnošt Novotný,ve firmě vedoucí servisních služeb - projevil nestrojený zájem, aby vůz přijel k opravě hned následující pondělí. A tvrdil, že ani v případě potřeby náhradních dílů nebude problém. "Budou tu do čtyřiadvaceti hodin," prohlásil. Na slova, že potřebný díl v Praze není k mání, reagoval: "My potíže s dodávkami z Boleslavi nemáme."

BRNO: Firma Automedia se nastíněného problému nezalekla. Rutinně vůz k opravě objednala za týden.

ÚSTĺ NAD LABEM: Rovněž týden čekání na opravu byl v ústeckém servisu Auton. "Nejdřív musíme zjistit, kde je problém. Věci na fabii ale máme, a co nemáme, to objednáme," prohlásil přejímací technik.

HRADEC KRÁLOVÉ: V Palace servisu se na práci čeká týden až deset dnů. "Pro nás není problém díly pro fabii objednat. Záleží jen na tom, jak rychle nám je z Mladé Boleslavi pošlou," nechal si otevřená dvířka přejímací technik.

ČESKÉ BUDĚJOVICE: V Autoservisu Jiří Gottvald by fabia na opraváře-autoelektrikáře čekala také týden. "Měnit celou sedačku? To je to nejposlednější," sdělil přejímací technik.

OSTRAVA: Ani servis Auto Heller nevybočil z většinového průměru a k práci chtěl porouchanou fabii pozvat za týden. "Vyhřívání sedaček jsme u fabie ještě neopravovali. Ale mohu vás ubezpečit, že díly pro reklamace dodává Mladá Boleslav přednostně," řekl přejímací technik.
Autor:






Nejčtenější

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.