Diskuze
MINI 2007: Navrch evoluce, uvnitř revoluce
Děkujeme za pochopení.
anthropoid42@centrum.cz
cerpadlo x motor
ted jak ctu ty otacky znovu, tak mozna jsou mysleny k cerpadlu a ne k motoru. Ovsem neni to okamzite z textu zrejme. I tak, 220k/min otacek cerpadla... hm, budu si to muset overit, jestli to je realita. Bosch umi tusim 10000 nastriku za minutu, tj. 130 za vterinu. Spolehlivost musi byt do jednoho procenta , coz tedy znamena presnost na desetiticinu vteriny pri 130ot./sec.
Pan_Tau
Re: cerpadlo x motor
Hmm, cetls to mozna znovu, ale znovu blbe. Ty otacky se zminuji jako otacky turbodmychadla a ne nejakeho cerpadla... A pro turbo neni nejakych 220k ot/min problem...
anthropoid42
220 tisic???
Pan redaktor si asi spletl desetinnou carku. Mini je super auto, ale 220k otacek za minutu nema, protoze to by a) spotreba byla asi 500 l/100km b) max. rychlost by byla na silnici kolem 300, ve vzduchu pak kolem 800, nez by doslo palivo c) toyota i gm by se nemusely obtezovat s vyvojem hybridu, fuel cells ani dalsich uspornych zarizeni bo "nizkootackovy" mini by je spolehlive soupnul ekonomikou provozu do kapsy. Mini forever!!
anthropoid42@centrum.cz
omluva
redaktor se nespletl, to jen ja byl moc prechytralej. cerpadlo skutecne dosahne az na 220k ot/min
Vendula
konečně
trochu motor - to byla největší slabina. I tak by to možná chtělo nějakou verzi s 1.8 připadně s 2.0... Nesrovnávat s new beatle, tam se zcela odchýlili od koncepce, i tak se jich prodalo dost (samozřejmě né v usmoleném česku, kde nejvíc frčí dieselová ochcávka s koulí na vlečení míchačky). Mini se mi prostě líbí, akorát doufám, že přestanou s tím "nafukováním" kastle, nebo bude příští generace velká jak Espace
Vendula
Re: konečně
mýchačky samozřejmě - aby mi nějaký pseudointelektuál, znalec českého pravopisu, nesežral i s lodičkama
Neboztik Pepan
Chyba
"Novinkou je zavedení elektromechanického posilovače, který by měl dále ušetřit cca decilitr paliva na 100 km/h."
Zajimalo by mne jak se toho da dosahnout.
Kviiik
Re: Chyba
No, asi bude posilovac ucinnejsi, ne? Na to, aby posilovac posiloval, potrebuje od nekud brat energii, a to muze jedine z motoru, at uz primo (pres remenovy rozvod), nebo neprimo, treba z vyfukovych plynu. Ale ber to jako nazor laika...
maddog
Na prd...
...stejne jako nastesti pohrbeny new beatle...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Vedoucí týmu skladníků, 13. plat, svozy #rY2hh
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč