Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Miniautofotka týdne: Nejmenší karavan světa pro toulavé skútraře

aktualizováno 
Jmenuje se QTvan, rozměry má stejné jako vaše skříň v obýváku a uvnitř můžete sledovat film na velké obrazovce a ležet přitom v posteli.

QTvan, nejmenší karavan na světě. | foto: edisi-hiburan.blogspot.com

Každý týden pro vás vybíráme zajímavou autofotku od našich čtenářů nebo z galerií s automobilovou tématikou mezi fotoalby na Rajče.net.

Předváděcí jízdu absolvoval minikaravan v supermarketu, ale je připravený vydat se i na obyčejné silnice. Jeho provozní rychlost je sice jen 8 km/h, ale díky nízké hmotnosti ho můžete přemisťovat jen s pomocí mopedu nebo elektrického vozíku pro zdravotně postižené.

QTvan, nejmenší karavan na světě.

Designérem QTvanu je Yannick Read, který už například postavil Bond Bike, kolo s katapultovací sedačkou pro nejznámějšího agenta na světě. Teď se zaměřil na majitele malých skútrů, kteří na cestách neměli možnost kempovat ve vlastním karavanu. V Británii by jich mělo být víc než 220 tisíc.

"Tohle vozítko je typicky britská záležitost. My karavany milujeme a nenávidíme zároveň," řekl Yannick Read. QTvan byl vyroben britským institutem ETA (Environmental Transport Association), který ho na svých stránkách bude nabízet v přepočtu za téměř 150 tisíc korun. Uvnitř najdete kromě postele i 19" televizor, rádio, dřez či varnou konvici. Zájemci si ale mohou připlatit i za solární panely nebo topení.

Hledejte fotky

Zapojte se i vy a posílejte své tipy na fotky s automobilovou tématikou v albech na Rajče.net. Pište na adresu auto@idnes.cz, jako předmět uveďte heslo "fotka týdne".

Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.