Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Minikabrio: Renault Twingo Coupé Cabrio Concept

aktualizováno 
Malý renault právě vyráží do prodeje. Na frankfurtský autosalon se ale už chystá další verze. Po praktickém městském drobečku přijede stylový kabriolet. Otevřené twingo bude přísně dvoumístné a dostane zajímavou skládací střechu.

Renault Twingo Coupé Cabrio Concept | foto: MotorAdictos

DALŠÍ FOTKY ZDE

Renault Twingo Coupé Cabrio Concept dostane plechovou střechu, která se nebude schovávat do kufru po dílech, jak je u ccček obvyklé, ale ladným saltem se odklopí na víko kufru, pomáhat by s tím samozřejmě měly elektromotory. Podobnou konstrukci střechy využívá například Ferrari Superamerica.

Narozdíl od větších kupékabrií, si nebude hrát na to, že se dovnitř vejdou čtyři cestující. Povětšinou to totiž dopadá tak, že se za řidiče a spolujezdce na zadní sedadla vejdou leda cestující bez nohou.

Dvoumístné otevřené twingo, nemá zůstat jen ve fázi autosalonového prototypu, na silnici by mělo vyrazit v příštím roce z ženevského autosalonu, kde se má podle serveru caradisiac představit v sériovém provedení.

Pod kapotu by měl mimo jiné dostat přeplňovaný 1,2litr, který ze stokoňové varianty v Twingu GT posílí o dalších dvacet koníků. Cena bude startovat na 15 tisících eurech (420 000 korunách).

Narozdíl od hatchbacku nebude výroba otevřené varianty probíhat ve slovinské továrně Renaultu, ale ve fabrice Alpine-Renault Sport ve francouzském Dieppe, píše caradisiac.

Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.