Jeden vzácný exemplář vlastní Martin Bada. Autíčko sice vypadá na první pohled jako dětské šlapací, ale není. Jeho pohon obstarává motor. A ne nějaký na baterky, elektrický, ale skutečný spalovací motor. Majitel rarity má kvůli mini rozměrům vozu smůlu, protože se v něm nikdy nepovozí. Veteránku dokonce odrůstá už i jeho syn.
A tak asi bude brzy tento unikát, který nejspíš nemá sourozence, na prodej. Vozítek bylo totiž mezi lety 1940 a 1947 vyrobeno v malé manufaktuře v Mariánských Horách možná osm, ale maximálně deset. Ty další, rozpracované, nový režim jako nedostatečně budovatelské znárodnil; tedy sešrotoval.
Podařilo se zachránit jen dvě, ale kde skončilo druhé, se neví. To na snímku přežilo léta díky dobrému skladování. Parkovalo na suchém místě zabalené ve voskovaném papíru.
Díky tomu může malý motorista (ale opravdu hodně malý) zažít pocit pěkně svižné jízdy. To když táta klikou z boku nahodí motorek ze Stadionu S11 a řidič pak zařadí první ze dvou rychlostí.
Motorek zjevně není originální (původně se nejspíš počítalo s nějakým z tehdejších motokol), zato vše ostatní včetně podvozku, lankových brzd, pneumatik Baťa i karoserie s tehdejším lakem a potahy ano.