Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Minivozy mají svá pro i proti

  14:40aktualizováno  14:40
-

Fiat Seicento S
+ jízdní vlastnosti
+ dílenské zpracování
+ výhled z vozu
+ ovladatelnost
+ odkládací prostory
+ přístup a využití zavazadlového prostoru
- absence vnitřní cirkulace vzduchu
- prostor na zadních sedadlech
- přístup k zadním sedadlům
- dva klíče
- slabý motor
- absence výškově nastavitelných pásů
- umístění nádobky ostřikovače


Daewoo Matiz S
+ prostorný interiér
+ kvalita sedadel
+ přístup na přední i zadní sedadla
+ vnitřní cirkulace vzduchu
+ velká zpětná zrcátka
+ pět dveří
- odkládací plochy
- výhled z vozu
- dílenské zpracování
- zavazadlový prostor
- jízdní vlastnosti v krajních mezích
- řazení
- absence výškově nastavitelných pásů


Škoda Felicia
+ prostorný zavazadlový prostor
+ brzdy
+ vnitřní prostor
+ užitná hodnota
+ výškově nastavitelné pásy
- absence vnitřní cirkulace vzduchu
- ztuha jdoucí řízení
- vnitřní hluk
- ovladatelnost
- jízdní komfort
- nepohodlná sedadla
- manévrovatelnost ve městě

Technické a cenové údaje porovnávaných vozů

Model

Fiat Seicento S

Daewoo Matiz S

Škoda Felicia X.LINE

Objem motoru (cm3)

899

796

1289

Počet válců

4

3

4

Výkon (kW)

29

37,5

40

Točivý moment (Nm)

65

67

99

Spotřeba (l/100 km)

7,9/5,1/6,1

-/5,2/-

8,8/5,0/6,4

Zrychlení 0-100 km/h (s)

17

18

15,5

Max. rychlost (km/h)

140

144

151

Rozměry d/š/v (mm)

3320/1500/1450

3495/1495/1485

3883/1635/1415

Objem zavazadlového prostoru (l)

170

155

270

Rozměr pneumatik

155/65-13

145/65-13

165/70-13

Výbava porovnávaných vozů

Posilovač řízení

11 000

13 400 (el.)

ne

Dělené zadní sedadlo

4400

ne

ne

Airbag řidiče/spolujezdce

12 500/12 500

12 000/12 000

9800/9800

ABS

34 000

20 000

ne

El. ovládaní předních oken

5000

ne

ne

Centrální zamykání

4000

ne

ne

Nárazníky v barvě vozu

ne

ne

ano

Přední mlhové světlomety

ne

ne

ne

Hodiny

ano

ne

ano

Cena (Kč)

209 900

210 900

214 900

Autor:


Témata: Daewoo, Fiat, Hluk, jízdné, Škoda


Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.