Diskuze
Mitsubishi ASX: dobrodruh a asketa, který benzin jen upíjí
Děkujeme za pochopení.
superkutil
Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
Jezdil jsem s ASX 1.8 diesel 4x4 a není to špatné. Ale v benzínu s pohonem předních kol bych to nebral. To ztrácí smysl. Jinak ten kufr se dá zvětšit na 488litrů a to už je slušné! Je to taková japonská klasika, interiér strohý, ale vše je tam kde má být. A motor 1.8 diesel, to je fakt paráda!
vItava
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
No, nevím. Já bych dal jednoznačně přednost benzínu.
Jezdil jsem Nissanem Frontier s 4 litrovým 6 válcem a v terénu je ten motor prostě super.
superkutil
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
No jo, ale 4litrový 6ti válec a 4válec 1.6 je trochu někde jinde. Ta 1.6 v nízkých otáčkách na to auto prostě nestačí. A redukci nemá. U toho dieselu to na jedničku při 1000ot jede cca 4km/h a motor zvládne auto vytáhnout i takto pomalu do hodně prudkého kopce.
Škubi
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
na co redukci proboha, vždyť to je max. na cestu k chatě a cesta musí být vysypaná štěrkem...
JeFFik
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
přesně tak
superkutil
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
U té 4x4 s dieselem to už umí hodně ale nesmí se s tím jezdit rychle. Mám na chalupě strmou cestu s kamenama a tak potřebuju jezdit pomalu. A třeba Subaru Forester u benzínové 2.0 redukci má. Pro tu pomalou jízdu se vždy hodí, hlavně u benzínu, který se musí točit aby měl moment.
Pavel_N
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
... redukce není všechno (důležitý je i řidič), jsou některá "levná SUV", která redukci nemají, ale mají vhodně posazenou převodovku (zejména jedničku), která bez problémů redukci nahradí a to vše za podstatně nižší cenu než např. "Subaru Forester benzín 2.0 "...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...