Diskuze
Mitsubishi ASX: dobrodruh a asketa, který benzin jen upíjí
Děkujeme za pochopení.
superkutil
Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
Jezdil jsem s ASX 1.8 diesel 4x4 a není to špatné. Ale v benzínu s pohonem předních kol bych to nebral. To ztrácí smysl. Jinak ten kufr se dá zvětšit na 488litrů a to už je slušné! Je to taková japonská klasika, interiér strohý, ale vše je tam kde má být. A motor 1.8 diesel, to je fakt paráda!
vItava
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
No, nevím. Já bych dal jednoznačně přednost benzínu.
Jezdil jsem Nissanem Frontier s 4 litrovým 6 válcem a v terénu je ten motor prostě super.
superkutil
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
No jo, ale 4litrový 6ti válec a 4válec 1.6 je trochu někde jinde. Ta 1.6 v nízkých otáčkách na to auto prostě nestačí. A redukci nemá. U toho dieselu to na jedničku při 1000ot jede cca 4km/h a motor zvládne auto vytáhnout i takto pomalu do hodně prudkého kopce.
Škubi
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
na co redukci proboha, vždyť to je max. na cestu k chatě a cesta musí být vysypaná štěrkem...
JeFFik
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
přesně tak
superkutil
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
U té 4x4 s dieselem to už umí hodně ale nesmí se s tím jezdit rychle. Mám na chalupě strmou cestu s kamenama a tak potřebuju jezdit pomalu. A třeba Subaru Forester u benzínové 2.0 redukci má. Pro tu pomalou jízdu se vždy hodí, hlavně u benzínu, který se musí točit aby měl moment.
Pavel_N
Re: Teréňák s pohonem jen předních kol, to je terno. :o)
... redukce není všechno (důležitý je i řidič), jsou některá "levná SUV", která redukci nemají, ale mají vhodně posazenou převodovku (zejména jedničku), která bez problémů redukci nahradí a to vše za podstatně nižší cenu než např. "Subaru Forester benzín 2.0 "...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.