Diskuze
Mitsubishi ASX: dobrodruh a asketa, který benzin jen upíjí
Děkujeme za pochopení.
venecek.nebo.rakvicku2
Ještě ovšem zapomněli dodat.....
...že tenhle asketa a dobrodruh je svojí cenou zcela mimo možnosti běžných, slušně pracujících lidí či mladých rodin. Je dobrý možná tak pro důchodce nad hrobem, který celý život spořil a 5 let před smrtí si to pořídí.
billa98
Re: Ještě ovšem zapomněli dodat.....
Jsme "mladá rodina", ale po tomhle aute fakt netouzíme :-)
Rubik1
Je to paskvil
Paskvil je nejvýstižnější slovo pro tohle auto. Velké těžké auto se slabým motorem za velké peníze. Na to brzo nebudou ani náradní díly, protože ho budou muset brzo přestat vyrábět pro nezájem.
dantes52
Re: Je to paskvil
Najprv by si sa musel vyznať do aut ,toto auto patrí do určitej triedy a v nej je na vrchole v prevedení diesel 4x4 vo výbave Intense nemá chybu 1,8 DI-D DPF má 110 kW,150 k a priemernú spotrebu 5,7 ako druhé auto v rodine na lyžovačku nemá chybu porovnaj si konkurenciu.....ale proti gustu žiaden diškutát.....!!!
reformníejakulace
2 roky starý ASX = Aircross, P4008 v r. 2012
Možná bude lepší na stejném podvozku a se stejným motorem příští rok na jaře nový Citroen Aircross nebo Peugeot 4008, třeba budou i odhlučněné
Will83
Fajn auto
Ale trochu vyšší cena, Suzuki SX4 udělá podobnou službu za menší peníze. Navíc můžu potvrdit, že SX4ka je docela odolný a spolehlivý auto (5.rok 70tkm bez závad, nikde nic neklepe, jen se lije benzín a olej, ale uznávám, že jsou i pohodlnější auta) .
Falewick
Re: Fajn auto
SX4 není špatná, motorově je na tom podobně. Taky bych ji radši než ASX, i když ASX je vážně pěkný.
superkutil
Pozor na přední nápravu, je dost poddimenzovaná.
Díky tomu není auto moc do terénu. Takže takový pseudo SUV na silnice s 4x2.
quagaar
Re: Pozor na přední nápravu, je dost poddimenzovaná.
docela to tam takňák i píšou. tys to nečet? a SUV je podle tebe do terénu nebo do "terénu"?
superkutil
Re: Já bych ho
V úplném základu za 480tis? A pokud chcete mít z výroby parkovací senzory vzadu (dost nutnost při tak vysokém voze) za skoro 600tis?
Přišel jsem, abych tu zvracel.
To už není ani sekačka, to je motor z vysavače.
Nedovedu si představit, že když bych se potřeboval rozjet z bahnité cesty nebo 20cm vrstvy sněhu, tak bych to musel nejdřív roztočit na 4000rpm a pak pustit spojku, načež by mi to při nedostatku plynu chcíplo nebo by začaly kola hrabat na místě.
Dobrej motor vytáhne auto z louže i pod otáčkama volnoběhu.
bitkar
Re: To už není ani sekačka, to je motor z vysavače.
bych nerek, ze je to tak tragicky jak popisujete.
PiPiiiiiK
nechápu smysl 1.6
Mohl by mi někdo prosím vysvětlit smysl těch benzínových 1.6tek?
Beru to tak, že kdo nechce výkon a chce malý motor tak má možnost přeci od 1.0 do 1.4, kde se dá očekávat menší spotřeba a přijatelný výkon na klasické ježdění do práce, nákupy atd.
Tak kdo má rád silnější, tak si koupí 1.8T a vyšší....
Ale nechápu smysl 1.6ky co má ta micka. Malý výkon a vysoká spotřeba...podle mě třeba takhle naprosto zničili Mazdu 3.
Raději ani nekomentuji to, že to není všehrab
Highdriver
Re: nechápu smysl 1.6
Můžu potvrdit, že 1.6 v Mazdě 3 je tragédie.
Highdriver
Občas mi přijde legrační..
...jak mají některé SUV vzhledem k vnějším rozměrům malý zavazadlový prostor. Ideální je tak 600l při nesklopených sedadlech, aby člověk nemusel při plném obsazení nákladem omezovat cestující, nebo používat nějaké střešní nosiče. Např. s VW Golf nebo Fábií bych asi musel jezdit asi na dvakrát i na nákup, a to jsme v domácnosti 2lidi :)
superkutil
Re: Občas mi přijde legrační..
Ten kufr se dá při nesklopených sedadlech zvětšit až na 488litrů a to je objem pod roletkou. Takže až ke stropu to těch 600litrů bude.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Prodej bytu, novostavby 1+kk, 37m2
Americká, Kladno - Kročehlavy
3 255 364 Kč