Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mitsubishi Colt Coupé-Cabriolet: Bez střechy je to lepší

  13:11aktualizováno  13:11
Kabriolet, z kterého stiskem jediného tlačítka uděláte kupé, je stále častější výbavičkou, s níž automobilky vyrážejí bojovat o přízeň zákazníků. Pánové z Mitsubishi se rozhodli zbavit střechy nejmenší model Colt. Malé kupé-kabrio, kterému nechali ušít na kabátek u Italů, by se mohl mít čile k světu.

Stopadesátikoňový minikabriolet se čtyřmi místy pro posádku na necelých čtyřech metrech délky každý nenabízí.

Třešničkou na dortíku jménem Colt je plechová střecha, které přijdete na chuť s prvními mrazíky.

Pininfarinovy pastelky
Mitsubishi se rozhodlo uvařit kupékabriolet podle chutí evropských zákazníků.

Věhlasnému studiu Pininfarina tak přivezli třídveřového colta a nechali mu volné ruce.

Na podvozku s rozvorem 2500 mm postavili designéři v Itálii 2+2 místný kabriolet s hodně sportovními ambicemi.

Malý kabriolet odvozený z modelu Colt neobjevilo Mitsubishi až nyní. Už v roce 1962 představila automobilka na autosalonu v Tokiu malý kabriolet Colt 600 Convertible s motorem o objemu 594 ccm.

Pořádně tvrdý podvozek zaručí, že ani jedno kopyto stopadesátihlavého stáda, pobízeného turbodmychadlem, nepoběží naprázdno.

Pomohou i velká osmnáctipalcová kola (pneumatiky 225/35), která mají na 3,9 metru dlouhém autě nejen estetický význam.

Jedenapůllitrový zážehový motor MIVEC s proměnným časováním ventilů spolupracuje s pětistupňovou manuální převodovkou.

Rám strmého čelního skla je, stejně jako celá karoserie, řádně vyztužen. O výrobu Coltu Coupé-Cabrio se bude dělit závod Pininfariny v Turíně a nizozemská továrna NedCar Mitsubishi.

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet v číslech

Délka

3 885 mm

Šířka

1 705 mm

Výška

1 450 mm

Rozvor

2 500 mm

Motor 

1,5 l MIVEC DOHC, 16 V, přeplňovaný

Max. výkon

110 kW /150 k

Max. točivý moment

210 N.m

Max. rychlost

210 km/h

Zrychlení 0-100 km/h

8,0 s

NEZAPOMEŇTE NA FOTOGALERII S OBRÁZKY Z ŽENEVY!

Autoři: ,




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.