Diskuze
Uměle vyrobené ojetiny jsou šancí pro ty, kteří nechtějí čekat
Děkujeme za pochopení.
J52a46n 53P15r65i46b49y84l
Jeden cas byl na trhu rocni operak na Passata za cenu o tridu nizsich vozu. Minimalne. Pry se automobilka snazila dostat na trh vozy za nizsi cenu pro ty, pro ktere to bylo moc drahe.
Je to cesta, jak to prodat mene movitym a od tech co na to maji si vzit plnou cenu bez snizovani cenikovky.
Je to asi jako kdyz vyrobci znackovych potravin bali stejne vyrobky do obalu Clever a podobne a prodavaji stejne za polovic.
Pry se automobilka snazila dostat na tr
R89u75d35a 13P85á42s69e18k
Ano, známý ho mě. Nakonec když ho vracel po nasmlouvaném roce, tak zaplatil navíc poplatek za "nadstandartní opotřebění" ve výši 48.000 CZK. Šlo o běžné ťukance na nárazníkách od parkování a poškrábaný lak vandalem na blatníku. Kdyby to věděl, tak to radši šikovně naboural a zaplatil pouze spoluúčast na havarijní pojistcě 10.000 CZK.
J95i59r29k10a 73K93u11z43e52l18k21a
Většina ročních aut není zase o tolik levnější, aby člověk riskoval s ojetinou. Navíc prodej po druhém majiteli je zase o něco méně výhodný. Takže takhle - pokud mám na roční ojetinu, mám i na nové. A do tří let ho prodám a rozhodně to nevyjde hůř, než koupit ojetinu a prodávat ji za ještě méně. Navíc de facto pouze jezdím na výměnu pneu a často pomalu zlodejske ceny a praktiky v servisech se mě netýkají. O úspoře času nemluvě.
M95i43r16e71k 16G21a31j73e21r
Vase domnenka " pokud mám na roční ojetinu, mám i na nové" je mylna. Ale podstatne je, ze mnoho lidi si radeji koupi dva roky stare auto a usetri tretinu penez, protoze za par let je jen maly rozdil mezi 3-letym a 5-letym vozem a mit v kapse treba o 100 tisic vic pri koupi pristiho auta je dulezitejsi.
Z96b87y88š96e58k 65H57o57r89á49k
Není nic lepšího, než si koupit zánovní auto, které např. nevyhovovalo majiteli a je o 15% levnější, jak nové s tím že tovární záruka na auto běží i další 4-5 let.
J31i37r67k14a 39K62u77z51e52l70k22a
Právě vas případ popisuju hned nad vámi a nesouhlasím. Těch 15% se vám vrátí při prodeji a nabeton víte, že v tom není nějaký šolich. Předváděcí vozy jsou asi lepší, ale zase je stejně jako firemní nikdo při zajíždeni moc nešetří. Je na každém, zda mu 15% stojí zato být "druhý".
M37i37c87h56a69l 63W96i73l20l94e96r67t
Poslední dobouu se na bazarach objevuje čím dál více zánovníchh ojetin, což je dle mého dobře. Proč neušetřit x tisíc korun za auto které má najeto třeba 15 tisíc KM? Já bych teda funglovku rozhodně nekupoval, vždy bych upřednostňoval právě autobazar :-)
M17i69r31o51s17l46a52v 52S13t11e28i74n16e47r
Podíval jsem se na český TipCars a porovnal s německými cenami.
Za tu ojetinu v ČR s 20 tisíci najeto bych za Karoq zaplatil o něco víc, než za nejetý nový Karoq z Belgie, koupený v Bavorsku (Říká se tomu reimport). Rozdíl jeden až dva roky v r.v., to se velmi pozná při pozdějším prodeji.
Ovšem, nový má dodací lhůtu 150 dní, takže na letošní dovolenou už sotva. Z toho těží ti dealeři.
J75e58n53d32a 68B35e75n61d69a
Už vidím majitele zánovního Rapidu 1.2 Tsi ,jak ho běží rychle prodat do bazaru aby ho vyměnil za třívalcovej litr. Spíš byla situace přesně opačná, každý scháněl čtyřválec dokud nějakej byl, litrovejch tříhrnků byl plnej dvůr a nikdo to nechtěl.
K19a86m93i92l 75Š95t96ě33p69á60n44e17k
Docela mě prekvapuje, že se Američani nedostanou k informacím o vozech, které kupují a to, že nemají výbavu, která jim byla slíbena zjistí, až si ho koupí a ani ho nemohou vrátit. Je vidět, že jsou hodně napřed:-)
M20i70r14e98k 27G19a36j18e23r
Mne zas prekvapuje, ze jste nepochopil, co se v clanku novinar snazil vysvetlit.
J49a32n 95S30k24á66l71a
Moc nechápu, proč si potřebují automobilky zvyšovat prodejnost nových aut a přitom se na nové auto čeká půl roku. Předpokládám, že ta čekací doba je kvůli omezené výrobní kapacitě. Takže automobilka vyrábí auta, se kterými se počítá, že z nich budou ojetiny a zákazník, který si chce koupit nové kvůli tomu čeká?
J41a40n 18D61l80o96u58h57ý
Oni furt nechapou, ze je sice pekne, ze maji vsichni "zasobovani" na linku "just in time", ale daleko vetsi revoluce by byla vyrabet auta "just in time" a ne jako ted. Ze vyrabi nejaky objem, ktery predpokladaji ze prodaji ale realita je pak uplne nekde jinde.... Ja nove auta kupuji vyjmecne. Pokud na nej musim cekat dele nez 1 mesic jdu koupit stejne "ojete".
L30i50b45o85r 32T68e47s82a27r
Snaha byla, jenže článek bez myšlenky, taková další babišovina...
M60i56l68o64s97l72a60v 38U35r95b38a29n
"... v reklamě vidí automobil v nejvyšší výbavě s doplňky, u dealera si vyzkoušejí třeba šestiválcový motor, ale koupí si čtyřválec v základní výbavě a pak nejsou spokojení."
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/historie/mlada-ojetina-bazar-autobazar.A190510_171920_auto_ojetiny_fdv
Že by test debility národa?
J35a55n 38K72o54v51á68ř
Pokud si koupí čtyřválec, tak je to ještě dobré. Může být hůř.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!