Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nevešel se. Kamioňačka s tři týdny starým řidičákem zdemolovala most

  11:00aktualizováno  13:29
Na pořádný malér si zadělala mladá řidička kamionu, která najela na starý most. I když ho často používala při jízdě svým osobním automobilem, nedokázala prý přepočítat váhu svého kamionu.

Mladá řidička kamionu most údajně dobře znala, protože po něm jezdila svým osobním automobilem. | foto: Orange County Indiana Law Enforcement

Nepříjemný incident se odehrál ve městě Paoli v americkém státě Indiana. Teprve 23letá řidička trucku Mary Lambrightová špatně sjela se svým volvem z kruhového objezdu.

Fotogalerie

Lambrigtová místní policii tvrdila, že se chtěla na nejbližším místě otočit a vrátit se zpět na kruhový objezd, místo toho jí malé ulice města zavedly až před starý železný most se zákazem vjezdu vozidel těžších než šest tun. Její kamion byl přitom plně naložený paletami s balenou vodou.

Mladá řidička, která měla v té době řidičský průkaz na nákladní vozidla teprve tři týdny, policii později přiznala, že most dobře znala, protože přes něj často jezdila svým osobním automobilem a o váhovém omezení dobře věděla. Jenže se nechtěla vracet.

Váhu svého vozidla prý nedokázala převést z liber na tuny, sami policisté ji později odhadovali na 30 tun. Mary prý věděla, že její truck váží 43 tisíc liber (19,5 tuny), na značce je ovšem psáno 6 tun (13 tisíc liber).

Může vás zajímat

Daří se vám v podnikání? Potřebujete nákladní vůz nebo užitkové auto? Vyberte si na Automodul.cz.

Její kamion má minimálně dvanáct tun, to už je dvojnásobek nosnosti mostu v Paoli. V Evropě je maximální povolená hmotnost soupravy 48 tun, v USA je to 80 tisíc liber, tedy 36 tun.

Kamion přitom nebyl jenom příliš těžký, ale naneštěstí pro Lambrightovou také příliš vysoký. Hned při nájezdu na most došlo k poškození návěsu a chvíli poté zkolabovala i samotná konstrukce mostu.

Lambrightové se podařilo společně se svou sestřenicí z auta dostat včas a bez jakéhokoliv zranění, v současné době je stále zaměstnancem firmy Louisville Logistics ve státě Kentucky.

Autor:



Nejčtenější

Kdo zachránil školáka, zůstane tajemstvím. Mohl to být člověk i kamion

Takhle funguje nouzové brzdění v kamionech Volvo

Video z norského města Høyanger, kde malý chlapec vběhne přímo před jedoucí kamion, který „zázračně“ na poslední...

Hon na pevné částice pokračuje. Brzdy dostanou vysavače

Brzdový systém Tallano

Bojovníci proti škodlivým pevným částicím mají nového nepřítele – brzdy. Podle vědeckých prací se totiž z brzdového...



Sudá, či lichá? Praha při smogu omezí vjezd podle registrační značky

Smog v Praze. Auta na pražské magistrále (20.1.2017)

Magistrát připravil návrh opatření, kterými chce omezit v Praze dopravu v době zhoršené kvality ovzduší. Při...

Škoda bude v Mladé Boleslavi vyrábět auta s čistě elektrickým pohonem

(Ilustrační snímek)

V Česku se budou vyrábět elektromobily i klíčové součástky k bateriím. Škoda Auto v pátek potvrdila, že její první...

Tesla představila elektrický tahač Semi a nový sporťák Roadster

Tesla Semi

Prototyp elektrického tahače Tesla Semi a nový sportovní Roadster představil v noci na dnešek americký výrobce...

Další z rubriky

Vědci zkoumají únavu řidičů: Britové analyzují hlas, Ford má čepici

Bezpečnostní čepice Ford

Únava za volantem je jednou z nejčastějších příčin dopravních nehod. Přitom sami řidiči nejsou schopní posoudit, zda už...

VIDEO: Nejrychlejší auto světa umí přes 444 kilometrů v hodině

Koenigsegg Agera RS

Jet přes 400 km/h umí jen málokteré auto na světě. Dvě z nich se teď perou o titul nejrychlejšího. Bugatti Chiron a...

V Nošovicích startuje výroba nového auta. Ladného fastbacku Hyundai

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show

Právě dnes startuje výroba dalšího auta z Česka. Ladný Hyundai i30 Fastback doplňuje nabídku aut vyráběných ve...



Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.