Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mladší bratři transitu

  23:29aktualizováno  23:29
Modelová řada Ford Transit Connect zahrnuje vozy s delším rozvorem a zvýšenou střechou, které byly vytvořeny pro evropský trh užitkových vozů střední kategorie nosnosti do jedné tuny, a automobily s kratším rozvorem (segment lehkých užitkových dodávek). K dispozici je i osobní verze Tourneo Connect.

Transit Connect s krátkým rozvorem nese označení SWB, zatímco Connect s dlouhým rozvorem LWB. Model Transit Connect SWB stojí na počátku užitkové řady vozů Ford v ČR, která pokračuje Transitem Connect LWB, přes "klasický" Transit až po Transit Jumbo s objemem skříně 14,3 m3.

Celých 4278 mm dlouhý Transit Connect SWB je o 247 mm kratší než verze LWB a jeho rozvor činí 2665 mm, což je oproti verzi LWB o 247 mm méně. To má vliv i na objem nákladového prostoru, který má objem u verze s krátkým rozvorem 2,8 m3, u varianty s dlouhým rozvorem 3,7 m3.

Obě hodnoty lze ještě zvětšit (u SWB na 3,4; u LWB na 4,4 m3) sklopením opěradla sedadla spolujezdce, čímž vznikne rovná plocha navazující na podlahu nákladového prostoru.

Zavazadlový prostor varianty Tourneo Connect má objem 1,2 m3 (SWB) nebo 1,8 m3 (LWB). Vyjmutím druhé řady sedadel se zavazadlový prostor zvětší u SWB na 2,6 m3, u LWB na 3,5 m3. I u modelu Tourneo Connect lze sklopit opěradlo sedadla spolujezdce tak, aby vznikl zcela rovný ložný prostor. Zavazadelník se tak opět zvětší.

Transit Connect a Tourneo Connect se dodává s motory o objemu 1,8 litru. Civilní varianta Tourneo může mít pod kapotou benzínový agregát s výkonem 115 koní nebo turbodiesel o výkonu 90 koní.

Verze Transit nabízí hned čtyři pohonné jednotky. Dva turbodiesely o výkonech 75 a 90 koní, benzínový agregát o výkonu 115 koní a motor upravený na LPG s výkonem 115 koní.

Cena Fordu Transit Connect začíná na částce 371 900 Kč.

Autoři:


Témata: Ford, Ford transit


Nejčtenější

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.