Diskuze
Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut
Děkujeme za pochopení.
L36a69d98i41s33l28a47v 25K23a55l39o41u54s
Vše vyřeší elektroauta. Časem. Akorát to bude mít vliv na pokles zaměstnanosti pracovníků STK. Přijedete na STK. Technik vykřikne , máte obroušené uhlíky na komutátoru. A Vy mu jen sdělíte, že máte bezkomutátorový motor. Technik sklapne a uzavře široce rozevřenou kapsu na úplatky.
T30o63m38á91š 25V11a63l92d66e67r
Vše vyřeší lepší přístup politiků a automobilek. Vylepší motory na plyn, začnou je konečně prodávat ve velkém, A zároveň spustí výrobu alternativních pohonů, na které budou smyslné dotace (tzn takové které pokryjí rozdíl výroby k poměru jejich užitečnosti k životnímu prostředí). Motor na vodík je určitě ekologičtější než elektromobil atd, atd.
P26e54t20r 97Č69e84r94m80á94k
Takže neuvažuje o zákazu dieslových aut, ale pouze o dalším zpřísnění emisních zón které zde dávno platí. Takže žádná ekologie, ale opět jen ekonomický nástroj na obnovu vozového parku
G34e10o27r54g 16K51o61m47b83e90r68e11c
vykriky do tmy, tohle jim nemuze projit.
I46v54a29n 54P74š65e85n17č22í86k
ale prosím, ale neumím si představit jak průměrný němec projíždí mnichov na kole...Lidičky, jde zejména o ždímání...nikomu nejde o snížení spotřeby, to už dokázal Opel v 60.letech, ale nikdo nechtěl, aby se snižovala spotřeba a klesaly zisky za černé zlato, které tryská skoro zadarmo...Ropa a energie ovládájí svět, není možné dopustit aby se snížila jejich spotřeba...boháči by pak nevydělali...a voda přijde na řadu, až si ji někdo zase přivlastní...
J43a32n 93T53a96r43a16b42a
S tou vodou jsme už svět předběhli, Veolia už ji vlastní. A chová se podle toho.
J27i71ř95í 66K62o13c55u27r52e84k
A co třeba vzít norinberské zákony a místo židů tam dát řidiče aut se spalovacím motorem? Když jde o ekologii, potažmo lebensraum, tak ...
V85i78t 70C29h38a68l47u49p61a
Diesla bych si už znovu nekoupil, hlavně kvůli těm totálně předraženým náhradním dílům:
1) Filtr tuhých částic? Proč stojí desetitisíce Kč, když je to jen "filtr"? Pusťe to ve velkém dodávat z Číny a bude to za zlomek ceny.....
2) Vysokotlaké čerpadlo - zase několik desítek tisíc Kč, přitom čerpadlo v nádrži stojí pár tisíc.
3) Vstřiky - u benzínu pár set za kus, u turbodieslu i 10-15 tisíc za kus.....nechápu....
4) Spojka - dvouhmota - kus železa s pružinkama tež za nekřesťanské prachy....
Pusťit to ve velkém dodávat z Číny a bude to za zlomek ceny.....
P56a19v18e63l 82K46a65l93u60s
Koukám, že jste odborník. Na konstrukci vozidel.
J62i53n27d40ř50i72c96h 14L79u91k25e98š
Jasně, takže všichni prodáme nafťáky, nakoupíme tříválce, 1.0TSI a za pár let nám zakážou i tohle, protože to dělá saze a NOX podobně jako nafta... Když na tom tak přemýšlím, nebudu kupovat nic, dokud to půjde, budu jezdit v tom, co máme. Ať se všichni staví na hlavu. A nebo nebudeme jezdit nikam. Moji prarodiče se za celý život od hospodářství nehnuli a bylo to nejekologičtější.
V56i23t 11C30h42a26l24u93p35a
Nevím, třeba Japonci či Korejci zůstavají u atmosférických motorů, necpou do všeho turba. Ty motory, drží, jsou ekologické (žádné NOx, žádné karcinogenní saze)....vzkaz concernovým automobilkám....jde to i bez turba pánové......
B15e56n81e65d84i17k62t 42B82r25e46j60c65h88a
Blábolení na odpoutání pozornosti od opravdových problémů (tzv.imigranti, terorismus, kvóty....)
V40i67l47é29m 56P40ř63í67h57o45d50a
Já bych řekl, že i v dlouhodobém výhledu nejen u nás, ale i ve zbytku Evropy zemře mnohem více lidí na cokoliv jiného než na terorismus. Tyto "opravdové problémy" existují po dobu volební výtěžnosti.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.