Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut

Bavorská metropole Mnichov zvažuje, že zakáže dieselovým autům jezdit po městě. Dotknout by se to mohlo 133 až 170 tisíc dieselových aut registrovaných ve městě, které je mimo jiné sídlem automobilky BMW. Důvodem úvah mnichovské radnice je množství emisí, které dieselové vozy vypouštějí do ovzduší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Jasně, takže všichni prodáme nafťáky, nakoupíme tříválce, 1.0TSI a za pár let nám zakážou i tohle, protože to dělá saze a NOX podobně jako nafta... Když na tom tak přemýšlím, nebudu kupovat nic, dokud to půjde, budu jezdit v tom, co máme. Ať se všichni staví na hlavu. A nebo nebudeme jezdit nikam. Moji prarodiče se za celý život od hospodářství nehnuli a bylo to nejekologičtější.

3 0
možnosti
VC

V98i14t 47C94h46a27l34u37p65a

16. 6. 2017 13:09

Nevím, třeba Japonci či Korejci zůstavají u atmosférických motorů, necpou do všeho turba. Ty motory, drží, jsou ekologické (žádné NOx, žádné karcinogenní saze)....vzkaz concernovým automobilkám....jde to i bez turba pánové......

2 0
možnosti
JS

Presne tak. Staci si koupit normalni atmosferu. Nechapu proc si lidi mysli, ze jim nezbyva nic jineho nez nejake TSI...

1 0
možnosti
VC

V18i91t 84C69h52a16l89u63p13a

16. 6. 2017 13:45

Správně. Přestat nebo aspon omezit s výrobou turbomotorů a víc dělat atmosféry....Tyto motory mají skutečně nejnižší emise NOx, nespálených uhlovodíků a tuhých částic. To jsou opravdové emise, ne nějaké CO2....

1 0
možnosti
JL

Jenže někdo ten hon na atmosféry začal, to nevzniklo jen tak. Dodnes se straší v podstatě neškodným CO2, a ten roste se spotřebou, tudíž je jasné, že úsporné motory byly v kurzu nejen kvůli ekonomickému provozu...

Jinak já nejsem zaslepeným zastáncem TDI, i když ho máme(používáme na opravdu delší trasy, nemotáme se s tím 5km po městě ráno tam, večer zpět), ale štve mě, že když se něco schválí, prodá lidem, mají to v pořádku, že se jim to zakazuje. Ať místo zákazů pobídnou lidi či přesvědčí jinak. Jako tehdy TDI spolehlivostí a úsporností. Já bych slyšel na pohodlí, ticho v kabině, sametový chod a jednoduchost techniky za rozumné peníze, třeba...

1 0
možnosti
VC

V47i69t 82C75h14a14l62u66p87a

16. 6. 2017 13:59

Ano ten hon na atmosféry začal hlavně kvůli nesmyslu jménem vyšší CO2 a dále taky kvůli útoku na peněženky řidičů. Ony se totiž atmosférické motory mají dlouhou životnost, málo se kazí a když už tak to moc nestojí. Proto se vymyslely předražené součástky jako TURBODMYCHADLO nebo DPF......

2 1
možnosti
JS

Dnesni benzinove motory zacinaji byt stejne slozite jako dyzly. Pokud si koupim auto nove, tak to problem cca 100tis km neni, ale dalsi uzivatel si zadelava na financni problem. Oni nekteri davaji dvouhmotu uz i do Tbenzinu, ted tam zacnou cpat fitr pevnych castic, ma to Turbo ktere se ma po ji 30s chladit... No to je neco pro me :).

1 0
možnosti
JL

To ano, však kdybych potřeboval něco na ježdění do práce, nebo pro manželku, asi bych šel do něčeho, jako je Rio s 1.4 nebo Yaris s 1.5... Jenže u japonců a korejců se mně moc nelíbí design. Uvnitř ty jejich stříbrný plasty a digitálky, celkově takový zvláštní styl. Vzhledově je hezká akorát Mazda, to jo...

Ale jak psal někdo níž, když potřebujete pro větší rodinu něco, stejně skončíte u Galaxy, Sharana, T4, Tournea, samozřejmě v naftě...

0 0
možnosti
VC

V78i43t 69C70h31a12l93u48p12a

16. 6. 2017 13:50

Zvláštní má rodinné MPV s atmosférickým benzínem 1,8 16 V.....

Na nové auto nemám, a v ojeté naftě hrozí brzké drahé opravy.....

0 0
možnosti
RM

Co je to concernové automobilky?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.