Diskuze
Mnozí řidiči opět šlápli na plyn
Děkujeme za pochopení.
Petr
rychlost
Panove co si budem povidat.Rychleji jezdime vsichni.Ja dodrzoval zakon tak mesic a pak polehoucku zacal zase zrychlovat.Ted jezdim jako driv,jen v obci dodrzuju jakztakz 50-60.Neverim tem pisalkum,co tady pisou,ze oni rychle nejezdi-bud to neumi nebo nemaji auto,ktere by jelo rychleji.Mam pocit,ze situace je jeste horsi nez kdy byla.Radost z toho nemam.Ale nemuzu kritizovat,kdyz to taky nedodrzuju.Jedine reseni je vice policie,pak bude zase klid.
FastDriver
Interpretace statistik
Tak nějak nevím, jestli ten údaj že za polovinu smrtelných nehod může nepřiměřená rychlost, spíš bych řekl že nesprávný způsob jízdy, nebo jak se to nazývá, když někdo jede jako čů*ák, tj. nedává přednost, předjíždí kde nevidí apod. Že u toho jede ještě rychle, se mi zdá jako druhotný jev, nikoli příčina.
vidlák
Re: Interpretace statistik
Právě rychlá jízda je totiž nejčastější příčinou nehod, při kterých někdo zemře, UVEDENOU POLICISTOU DO PROTOKOLU.
Fitipaldi
Je to hustý
Musím říci, že ačkoliv nejsem brzdou provozu, jsou mezi námi( a je jich opravdu hrozivě moc), kteří se permanentně lepí na zadek. Jejich počínání nechápu, protože není kam jet-štrůdl. Jelikož mám brzdy "jedovky", tak s tím musím počítat, protože když na to hamtnu, tak na 100% ten za mnou nezabrdí Když nechám adekvátní odestup před sebou, tak agresivní jezdec předjede i kdyby měl smést všechno ze silnice. O nedávání přednosti v jízdě ani nemluvě. Pohodovou jízdu jsem již velmi dlouhou dobu nezažil.
Děsběs
Tento průzkum přinesl pádný důkaz toho...
...že sebepřísnější a seberepresivnější opatření se míjí účinkem, pokud nese stopy nekompetentnosti, lajdáctví a dileteantství A nový silniční zákon je kombinací toho všeho. Obsahuje spoustu směšně, až stupidně přísných postihů za naprosté banality a na druhou stranu nepostihuje skutečně závažné a pirátské počínání. Pokud naši "zákonodárci" nepochopí, že seberestriktivnější režim nedokáže efektivně ohlídat 100% obyvatelstva a že cesta k lepšímu právnímu vědomí tímto směrem rozhodně nevede, bude u nás i nadále stejný Kocourkov jako doposud....
madforit
Sviceni v lete???
Ani se nedivim,ze v lete svitilo mene ridicu nez nyni, kdyz je to povinne i pres den :-)))))
vitak69
Re: Sviceni v lete???
Svítí 99% řidičů. A svítit budou dál. I v létě.
Milan
Jak na piráty silnic
Dobré tipy jsou na stránce http://pirati.uzitecne.info/
eliska
pepe999:
Pokud lidi nepochopi, ze
je auto pouze na prepravu z mista na misto, misto hrani si na
Schumachery apod, tak budou mrtvi denne. Skoda, ze na to mohokrat
doplati ti, kteri jezdi podle predpisu a dobytek vyvazne zivej s
pokutou...
honza158
Re: pepe999:
Obavam se, ze situaci spise nechapete vy, naprosto drtiva vetsina nejezdi rychleji proto , ze si hraje na "Schumachery", ale prave proto, ze se prepravuji z mista na misto a to se snazi stihnout v co nejkratsim case. Vsichni nekam pospichaji a to neustale...
LAPD
kocourkov
Vole uz s tim bezte do (_I_), kdyby se radsi v tomhle kocourkove hlidaly jiny veci, fakt tyhlety mrkdy novinarsky Vole dneska maj auta lepsi brzdovy systemy nez pred x lety skudky a jezdila se 60tka.
LAPD
Re: kocourkov
vole radsi venujte pozornost stavum silnic a ne rychlostem vole, kdyz jedu dvoumetrovyma kolejema vole, se nedivim ze to sem tam nejakou Fabii nebo jim podobnou mrkdu vyhodi ze silnice nebo do protismeru.
demon3
Tak 93%...
Jestli 93% řidičů ve velkých městech dodržuje předepsanou rychlost, tak to nejspíš soustavně potkávam těch zbylých 7% !!!
Pokud je nejčastější příčinou nehod vysoká rychlost, tak to budou profesionální motorističtí závodníci potenciálně největším ohrožením na silnicích. A to jen proto, že jsou rychlí! Že by v tom přeceňování vlastních schopností, riskování, agresivita, frajeřiny nebo jen obyčejná nevyježděnost nehrály žádnou roli? Tam, kde já v pohodě projedu zatáčku ve stodvaceti, může nějakej moula vyletět v osmdesátce do polí. A policajti udělaj čárku do kolonky "vysoká rychlost".
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ke koupi RD v obci Osoblaha
Nádražní, Osoblaha, okres Bruntál
2 490 000 Kč