Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

V jedné ruce volant a v druhé mobil. Češi v autě fotí i píšou zprávy

Čeští řidiči ze všech stran slyší, že mobil za volant nepatří. Jenže realita v kabině vozu je zcela opačná. Mobil za volantem používá většina z nich. Celých třiadevadesát procent využívá telefon v autě pro navigaci, polovina si pouští hudbu a čtvrtina fotí cestu a okolí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S77e24i72d51l 38P64e29t98r

1. 10. 2018 23:55

Martinko, co Vy asi tak víte o silniční dopravě, technice vozidel, dopravních staveb a dalších souvisejících oborech ? ...8-o

Nechcete se přesunout raději do Ona Dnes a tuhle rubriku nechat raději těm, co o dané problematice alespoň něco malinko tuší? ;-D

1 0
možnosti

P66e68t95r 76B37á50č61a

30. 9. 2018 23:06

Jak je to mozny, kdyz tady mame ten genialni besip a jejich genialni hazeni penez do kanalu za jejich genialni a trapny kampane co maji tradicni vysledek NULA?

0 0
možnosti

Problém je to v tom, že kdyby policisté chtěli, tak pokuty mohou rozdávat už dávno. Už před zákazem telefonování mohli. Protože dle vyhlášky se řidič musí věnovat řízení vozidla. Tedy klidně mohli pokutovat kohokoli, když vidí, že drží za jízdy mobil, kouří, pije, jí ... ale protože jsme v našem absurdním banánistánu, tak na každou činnost budeme mít samostatný zákaz. Nejvíc mne ale baví majitelé vozů z kategorie, jejichž vozy handsfree mají, často s hlasovým ovládáním, ale stejně musí jezdit s telefonem u ucha. Asi spojit telefon s vozem je nad jejich mentální síly.

Nicméně je jedno, jaký zákaz zase vymyslíme. Velká část lidí bude zase mlít o buzeraci, když se po nich pouze chce, aby dodržovali základní pravidla, další část si bude i nadále plést maximální povolenou rychlost s předepsanou, a policisté budou i nadále vidět na silnicích jen na přehledných rovných úsecích, jak měří, zda někdo nejede o 5 km/h výše, než je místní limit ... místo aby byli v provozu a pokutovaly prasárny.

1 1
možnosti

Jaký je rozdíl v tom, jestli navigaci a hudbu řeším na mobilu a nebo ve vestavěné navigaci a autorádiu? Proč postihovat tyto dvě činnosti na mobilu a ne u vestavěných přístrojích?

0 0
možnosti

Autorádio je pro ovládání za jízdy upraveno.

0 0
možnosti

Palebna priprava na dalsi utahovani sroubu pokracuje

2 0
možnosti

Tak jestliže v moderním autě někdo drží mobil u ucha, tak určitě to je zralé na přitažení šroubů.

3 2
možnosti

J55a63n 92V77a83l81o81u48c34h

28. 9. 2018 15:38

Ano, je to problém. Ale cyklisté či chodci s mobilem a nejlépe k tomu sluchátky se neřeší. Potom už se jen řeší, že "zlý" řidič sejmul "hodného" chodce (cyklistu). Kolik už bylo případů, že takový vjel (vešel) pod vlak? (před pár týdny v PV, stovky lidí se nedostaly včas do práce/školy a ješte budeme blbovi z eráru platit invalidní důchod)...

0 0
možnosti

Mobil v ruce na kruháči je typicky črské:-(, je to zápas s autem a brzda ostatních

0 1
možnosti

P58e36t41r 85M47i61c53h66a53l

28. 9. 2018 13:31

Nejlepším trestem by bylo dotyčnému ten mobil rozšlapat.

1 4
možnosti

Ten nadpis je špatně. V jedné ruce mobil a v druhé rohlík nebo nápoj. Řídí se zásadně kolenem.

1 0
možnosti

Ještě lepší za jízdy nalévat z termosky horký čaj nebo kávu.

Když šplouchne do klína - ;-(

0 0
možnosti

Moje zkušenost:

Když občas nejedu do práce autem a pak odpoledne stojím na zastávce poměrně rušné ulice, tak až téměř polovina řidičů něco šaší s telefonem. Asi desetina rovnou píše zprávu nebo podobný hovadiny. To vše cca 30m před přechodem. Některý ten přechod projedou, aniž by zvedli oči od displaye. Je jenom štěstí, že tam ještě nikdo nezařval.

2 5
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...