Diskuze
Moderní motor vydrží hravě čtvrt milionu km, nevadí mu ani 1100 otáček
Děkujeme za pochopení.
Hroznej puberťák
Re: Otázečka
Žádnej spalovací motor není moderní, dyť je principielně sto let starej
Host
Mně to stačí
Ujedu ročně cca 20 000 km a po 5 letech měním auto, raději nová fábie než staré velké auto. Potom prodávám auto v půlce života, většina lidí najede 10 000 km ročně a těm to stačí, mají ještě 15 let provozu. Kdo najede víc, koupí diesel, to je jasné :-). Při nájezdu 100 000 km mám náklady na benzín o 60 000 kč vyšší (spotřeba o 2L horší), ale pořizovací cena lepší. Je to druhé auto v rodině. Příští auto bude větší, protože po silnicích jezdí mnoho potenciálních vrahů................. a situace se nelepší, nejlépe BMW X6 a větší, to byl jen žert, spíš to bude Yeti
Host
Re: Mně to stačí
kdyz kazdych 5 let kupujes novy auto, tak proc kupujes skodovku?
Host
co blbnete?
Nikdo dnes nemúže dělat "nesmrtelné" auto, kam by přišel. To vám řekne každý. Musí se vyrábét, vyrábět a vyrábět. A hlavně prodávat,prodávat a prodávat.
Já jsem s motorem benzínovým motorem Mazda 1,8 udělal 400 tis. a nedávno jsem ho viděl. Druhý majitel s ním ještě vesele běhá. Už má 500 tis. Trochu jsou slyšet ventily, když je teplý (hydraulické vymezování vúle je už trochu opotřebované). Motor dostával každých 10 tis. nový olej, každých 100.tis. rozvodový řemen. Jinak nic. Nevěřím, že bzučák s turbem běžícím na 250. tis otáček, odslouží, co se deklaruje. Ale kupte si každých 100 tis. nové auto a nespekulujte!
Host
hoši
Hoši, pokud nejste obchodní zástupci výrobce bublinkové vody, tak tenhle motor nikdy neojezdíte. Takže tyto diskuse jsou o ničem.
Host
kulovy a ne 250tis
dnesni motory stoji za kulovy, honba za vykonem, ziskem a dodrzovani eko limitu plus bio srac-y v PHM z nich cini spotrebak. Diesely-turba, vstriky, debilni DPF to je kapitola sama o sobe. Clovek aby furt resil co natankuje a kde natankuje a jezdi protoze to prave chce auto-regenerace DPF a ne protoze potrebuje nekam jet. Benziny-jeste tak turbo s minimalnim objemem 1.8 na auto n. str. tridy, jinak vyhonene vysavace se zivotnosti 5let nebo 100-150tis. Smutne.
Host
Podvod na zákazníky
Motor 1.2TSI 77kW se už delší dobu dává do Golfu a je možné ho porovnat s atmosférickým 1.6 77kW. A výsledek, spotřeba 1.2TSI je 7litrů, spotřeba 1.6 je 7,8 a to není pro TSI špatné. Otázkou je pořizovací cena a provozní náklady. Je ale už dnes jasné, že 1.2TSI bude mnohem více citlivá na plyn a že s ní půjde jezdit za 4 litry a taky za 10litrů. Ale zřejmě půjde cena vozu s tímto motorem rychle dolů, lidé se budou bát nákladných oprav turba a vstřiků.
Host
Re: Podvod na zákazníky
to je ale smutne, ze nejaka ofoukana 1,2 bere 7 litru a 150ti konovy dvoulitr bere 7.4
lemur1
To je ubohé, fakt jen 250000?
Tak to asi není moderní motor, ale typicky spotřební šmejd, já mám starou omegu(opel) najeto cca 370000 km, Motor C2ONE, klasika a dá na prdel i rádoby tuning oktávkám. Dnes se vyrábí vše jen na spotřebu, ne na výdrž, v tom je jádro kšeftu.
Host
Re: To je ubohé, fakt jen 250000?
souhlas mám C20NE ve vectře a jede jak pila furt
Host
octa
ctvrt milionu ? mozna ve snu, mel by se pan inža zajet podívat do servisů na 2.0 TDI octavky, jak jim praskají hlavy a odchází turba pri 100tis. Nebo oprava za 100k je snad taky spotřebák ? Jinak podtaceni mozna motoru nevadi, ale pro DPF je to zabijak. Spotreba oleje ?? na 1000km litr ? pri cene longlife co tam leji je to v nákladech 1kc na 1km.to mi moc efektivní nepřipadá. Ja lil do Octy v průměru 1litr na 5000km, takze od výměny do výměny jsem de facto udělal ještě jednu průběžnou výměnu. Kde je pak benefit plovoucích ser. intervalů, ptám se ? Ve starém 2.0 benzínu CVVT 103km jsem nikdy za 200tis km mezi výměnama nenalil ani deci !!
Host
MB vs. Fábie
Je vidět že se nová Fábie opravdu vydařila, většina diskutěrů jí porovnává se svými mercedesy a BMW. Zřejmně přemýšlejí o změně. :)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...