Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Modré, rychlé, nebo bezpečné? Vybírejte ženské auto roku

  14:00aktualizováno  14:00
Vybírejte ženské auto roku. Hlasujte v anketě na Auto.iDNES.cz!

Občas je rozhodujícím parametrem výběru auta barva | foto: Famous

popisek ANKETA
ŽENSKÉ AUTO ROKU

Jak si auta vybírají ženy? Některé podezíráme z toho, že auta rozlišují jen podle barev, v jiných případech podle cenovky. Některé se ale naopak v líčení řidičských zážitků a technických údajů přímo vyžívají a předčí ve svém nadšení mnohé muže.

"Auta si vybírám stejně jako muže. Aby byl sexy, nesmí být těžkopádný, líný a pro mne příliš pohodlný," prozradila v loňském ročníku ankety Libuše Šmuclerová, bývalá ředitelka TV Nova.

Najdeme ale i čistě pragmaticky smýšlející řidičky: "Nejdůležitější pro mě je, jestli má spojku, se kterou se dokážu rozjet, jestli mi jeho spotřeba zruinuje měsíční rozpočet a že s ním vzhledem k velikosti nedokáži zaparkovat do řady," říká Barbora Dubská, kterou manžel - velký automobilový nadšenec - s oblibou "tahá" po evropských autosalonech.

Vyhlašujeme nový ročník ankety o ženské auto roku. Za volantem jakého auta si nejlépe dokážete představit svou kamarádku, manželku, milenku, nebo přítelkyni? Jaké auto by se vám, milé dámy, nejvíce líbilo pro cesty do práce, na nákupy, do školky, či na dovolenou? Hlasujte v druhém ročníku soutěže.

Na výběr je z dvacítky aut, která v průběhu posledního roku vstoupila na český trh.

Z finálové desítky, která vzejde z čtenářského hlasování, pak porota známých žen vybere toho největšího krasavce - HLASUJTE ZDE

Autor:




Nejčtenější

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Další z rubriky

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.