Zářivá světla nestandardně rozmístěná na autě navíc odporují regulím pro osvětlení vozu, kdyby takto vyrazilo na silnice, čekala by řidiče pokuta.
Jedenačtyřicetiletý Lee vlastní britského veterána čtyři roky. Uvedení veterána do vánoční nálady ho prý stálo 300 liber, to je necelých devět tisíc korun. Lidé jsou prý jeho výtvorem nadšeni.
Minor byl nejúspěšnějším modelem automobilky Morris, patřící do dnes už dávno neexistujícího koncernu British Leyland, v letech 1948–1971 jich vzniklo 1 368 291 kusů, pak ho nahradil model Marina. Minor byl britskou odpovědí na Fiat 500, Volkswagen Brouk nebo Citroën 2CV. Minor se stal prvním anglickým vozem, kterého se vyrobilo více než milion kusů. Konstruktérem Minoru byl Alec Issigonsis, tvůrce ikonického Mini. V obou případech bylo úkolem poskytnout komfort, praktičnost a dobré jízdní vlastnosti za přijatelnou cenu.
Auto se samonosnou karoserií za svou kariéru vystřídalo několik motorů, začínalo se 27koňovou devítistovkou a končilo se 48koňovou jedenáctistovkou, která ho rozjela až na 125kilometrovou rychlost. Auto se vyrábělo ve dvou a čtyřdveřovém provedení, ale také jako kombík se zadní částí s dřevěnou konstrukcí a kabriolet. K mání byly i užitkové verze. Vůz, který byl krystalickým příkladem britské designérské a konstrukční školy své doby, se kromě oxfordského Cowley vyráběl také v Malajsii, Austrálii a na Novém Zélandu.