Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moskevská premiéra: Audi RS6 sedan

aktualizováno 
Po loni představeném zuřivém kombíku představuje Audi v Moskvě také sedanovitou verzi RS6. Při pohledu na skladbu vozového parku ruského hlavního města je jasné, že si v Ingolstadtu lepší místo pro premiéru téhle závodní limuzíny vybrat nemohli.

Na stánku září modrým lakováním, kombinovaným s blyštivými doplňky. Ve dmoucích se blatnících jsou v základní specifikaci kola 255/40 R19, za příplatek budou dvacetipalcová 275/35.

To nejzajímavější je schováno pod kapotou: 580 koní schovaných v pěti litrech objemu přeplňovaného desetiválce. Na všechna kola poháněná systémem Quattro se přenáší až 650 Nm krouticího momentu.

O zpomalení se starají kotouče vpředu s průměrem 390 a vzadu 365 milimetrů, za příplatek jsou karbokeramické s průměry 420 (vpředu) a 356 (vzadu), které ušetří víc než 12 kilo hmotnosti. V prvním případě jsou osazeny šestipístkovými třmeny, v druhém případě jsou přední brzdiče osmipístkové.

S benzinovým přímovstřikovým motorem spolupracuje šestistupňová převodovka Tiptronic. Nechybí sportovní podvozek s Dynamic Ride Control, který mimo jiné omezuje náklony v zatáčkách, a tři stupně nastavení jeho tuhosti.

Maximálka je elektronicky omezena na 250 kilometrů v hodině. Za příplatek vám ale elektroniku přenastaví, takže se ručka tachometru podívá až k dvěstěosmdesátce. Z nuly na stovce je tahle manažerská formule za 4,5 sekundy. Do autosalonu pro sedanovité Audi RS6 bude možné vyrazit v říjnu, připravit si na něj musíte minimálně 2,5 milionu.

Audi RS6

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.