Na stánku září modrým lakováním, kombinovaným s blyštivými doplňky. Ve dmoucích se blatnících jsou v základní specifikaci kola 255/40 R19, za příplatek budou dvacetipalcová 275/35.
To nejzajímavější je schováno pod kapotou: 580 koní schovaných v pěti litrech objemu přeplňovaného desetiválce. Na všechna kola poháněná systémem Quattro se přenáší až 650 Nm krouticího momentu.
O zpomalení se starají kotouče vpředu s průměrem 390 a vzadu 365 milimetrů, za příplatek jsou karbokeramické s průměry 420 (vpředu) a 356 (vzadu), které ušetří víc než 12 kilo hmotnosti. V prvním případě jsou osazeny šestipístkovými třmeny, v druhém případě jsou přední brzdiče osmipístkové.
S benzinovým přímovstřikovým motorem spolupracuje šestistupňová převodovka Tiptronic. Nechybí sportovní podvozek s Dynamic Ride Control, který mimo jiné omezuje náklony v zatáčkách, a tři stupně nastavení jeho tuhosti.
Maximálka je elektronicky omezena na 250 kilometrů v hodině. Za příplatek vám ale elektroniku přenastaví, takže se ručka tachometru podívá až k dvěstěosmdesátce. Z nuly na stovce je tahle manažerská formule za 4,5 sekundy. Do autosalonu pro sedanovité Audi RS6 bude možné vyrazit v říjnu, připravit si na něj musíte minimálně 2,5 milionu.