Anna Holá, Hradec Králové
Příčin uvedených nesnází může být více a není vyloučeno, že vadná je opravdu řídicí jednotka. To by ovšem byla ta nejhorší možnost, jejíž náprava u favoritu stojí kolem deseti tisíc korun. Protože se potíž poprvé projevila v zimě,tak je možné,že ji při solení silnic způsobila koroze některého z kontaktů elektrické instalace. U šestiletého auta už totiž může být pryžový kryt spoje poškozený,což mohlo do kontaktů pustit solanku. Pozná se to podle toho, že měděný kontakt má zelenou baru. Stačí kontakt očistit a problém by měl být pryč. Zmíněnou závadu ovšem může působit také porucha snímače otáček motoru či teplotního čidla, jejichž oprava stojí zhruba 1000 korun. S problémem je nejlépe navštívit značkový servis, kde mají k dispozici diagnostické přístroje. Není vyloučeno, že se závadou, která se vyskytuje jen občas, bude nutné jet do servisu opakovaně.