Diskuze
Motoráři Nissanu čarují. Unikátní tříválec je silný a jednoduchý
Děkujeme za pochopení.
Lvy
Přijde mi to všechno nějaké divné...
Otec má 2l auto, docela velké, nafta, běžně s tím jezdí pod 4 litry na sto. Tak si říkám, kde se stala chyba u těch nových aut???
RBrider
Re: Přijde mi to všechno nějaké divné...
to ti věříme že jezdí pod 4 litry na 100, a teď tu o karkulce ....
osmera
nisan micra
Tak mi mame ve meste Micru z roku 1994, objem litr a spotrebu mame taky pod 5 litru. Pravda nema to tolik koniku, ale na postavani v zacpach je clovek stejne nepotrebuje, navic v poslednich dvou letech jedinou "opravu" co jsem na tom delal bylo vyndani svicek kdyz nechtela startovat, a ty svicky jsem po ocisteni vratil zase zpet a startuje na prvni otoceni klicku.
Tak nejak nevim co za tech skoro 20 let vymysleli, na dovolenou se stejne s timhle prtavim autem neda, na nakup staci, zena s nim jezdi kazdy den do prace 15km, ja nejak nevidim proc bych si mel kupovat tuhle novou ??
Jasne prehanim, tohle ma treba mensi emise, takze tam je jasne plus, ale jinak me uz nic moc nenapada.
Kuk na strejdu
Infinity M35h
Infinity M35h
Byl by pan Vokáč aspoň schopný opsat název bez chyby? Normálně by člověk čekal, že novinář zabývající se auty bude mít názvy automobilek v malíčku, ale v případě iDnes to evidentně neplatí. Nebo se příště dočkáme Porshe nebo Wolksvagenu?
Olds
Ať vyčarují hlavně nízký hluk.
Dobré by bylo, aby hlavně vyčarovali, ať ten motor není hlučný tak, jako všechny ostatní máloválcové motory.
Jardajar
Re: Ať vyčarují hlavně nízký hluk.
Mám teď zkušenosti s tříválcovým jednolitrem v Yarisu a s 1.4MPi čtyřválcem ve Fábii. Nevím jak venku, ale ve Fábii vevnitř slyším všechno nad 3000 otáček už hodně. V Yarisovi tam mam 4500 a neslyšim skoro nic.... Nebude to jen o válcích.
swizz
G40
Nejak mi to pripomina Polo G40, 1,3l s kompresorem a 115ps, spotreba 6l... a to vse jiz v roce 85 :-)
Amanita phalloides erectus
***
Jednu chybu udělali. Nehodili lano místním odborníkům. To by ten motor byl dvouválec, spotřeba 2,5 l a vydržel by milion kilometrů bez oprav.
NovoCZ
Teď jak je to doopravdy
Spotřeba na papíře 4,1 l/100km je sice hezká, ale většinou se v praxi zjistí že to moc nesedí. Jinak když zmenšování motorů může fungovat u dieselů, proč by nemohlo i u benzínů. Faktem je že koncem minulého století vývoj benzínů stál a diesely se krutě inovovaly. Teď se maká na benzínech, protože diesely narazily na emisní problémy a jejich vylepšování se začíná dost prodražovat, takže proč nejít cestou právě tohodle motoru? Vždyť má výkon a točák 1,6 16V z doby před pár lety.
ČR-Kalouskův ostrůvek stability
Re: Teď jak je to doopravdy
Otázkou jsou dlouhodobé provozní náklady. Pokud každých 100 tisíc budete muset měnit třeba ten kompresor, úspora paliva přijde vniveč. Ale třeba budeme příjemně překvapeni a bude to fungovat.
bitkar
zajmavy
dobre pojali vyrobu motoru, jen skoda ze tomu chybi jeden valec. Tomuhle jinak fandim.
Hagenbaden
Zvuk
Jestli to bude mit zvuk nadherneho HTP (Honim TRI Pisty), tak to bude radost vytacet. No jo, ale to uz pak nedosahnu deklarovane spotreby . Ale to nevadi, papir unese vsechno. Poradny PR a uspech je na svete
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...