Diskuze
Motorem roku 2011 se stal dvouválec od Fiatu
Děkujeme za pochopení.
ičmeka už potřetí smazali
Long Life oleje
hlavně proboha nevěřte inetrvalům výměny 30 tisíc.. po deseti tisících musí olej ven, ať je to long life nebo bůhvíco jinýho.
zbiro
Re: Long Life oleje
Můžu se zeptat jakou značku oleje vyrábíte, a kde testujete. Hádám že názor máte podložený zkušenostmi a vlastní renomovanou zkušebnou. V opačném případě není váš příspěvěk nijak podložený, krom toho že jedna paní povídala. Liju do auta olej Selenia dle předpisu výrobce po 30 tis. a po 160 tis, s motorem žádný problém nemám.
entony13
Re: Long Life oleje
Stačí mít auto od VW a nebo BMW ,problémy jsou časté, kdo nevěří, ten si zaplatí :-), věřit na to, že olejový filtr vydrží 30 000 km je naivita a ten olej neproteče a nemaže
Qeebee
Re: Long Life oleje
To je přesně ono, olej to možná vydrží, ale filtr rozhodně ne.
Kazeasch
Re: Long Life oleje
160tis je prakticky novej motor. Ale už mi v nejednom servise řekli že long life oleje nejsou na moc ježdění, ale jen se nekazí časem, takže když člověk najezdí třeba do 2tis za rok, tak si ten olej udrží kvalitu klidně i 5-6let. Jinak je nájezd na jednu náplň zhruba stejná. Když mi v mym servisu dával chlapík přednášku o olejích tak tam měli zrovna něco s long life na výměnu s nájezdem kolem 15tis a ten olej byl černej jak bora, smrděl jak spálený ponožky a konzistencí se blížil řidčí vazelíně. Pořád se ten olej "vypíká" jak normální, pořád v něm zůstávají kovové pilinky co jsou už i pro filtr moc malé apod. Prostě pokud člověk s autem opravdu jezdí, tak kupovat kvalitní olej, měnit v intervalech tak jak řekl výrobce a má klid.
A co máme v práci nový Polo, tak je tam z prvovýroby taky Long Life a kvůli záruce je taky požadavek měnit každých 10tis i když ve specifikaci taky plácají něco o 30ti. A když to vyžaduje přímo autorizovaný prodejce VW, tak na tom asi něco bude.
entony13
Re: Long Life oleje
Nemá náhodou Polo motor 1,2 HTP? Tam je to nutností, protože motor nemá chladič oleje a je velmi tepelně namáhán
Lvy
Re: Long Life oleje
No já nevím, mám akorát přesně 160 tkm a měním co cca. 45 tkm olej podle palubního počítače. Prostě to vychází co dva roky. Za ty dva roky doliju celkem asi litr oleje, takže spotřeba vcelku minimální. Ono si to něco vezme, když člověk jezdí víc jak 160km/h. Jinak je pravda, že to moc nad 180km/h nehoním a jen jednou dvakrát za rok to trošku projedu nad 200km/h. Motor zatím naprosto OK, zatím jen jedna klasická servisní výměna rozvodů dle doporučení výrobce. Z mé strany spokojenost.
sincos
Re: Long Life oleje
Podobná zkušenost, motor Iveco 2,3JTD, výměna oleje co 30 tis. km, najeto zatím 237 tis. km, jedna závada - gufero u turba, takže těsnění, ne zničené turbo špatným olejem.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...