náhledy
Odpružení funguje překvapivě dobře a zvládá jak sportovní jízdu s pořádnými náklony v zatáčkách a jistým vedením předního kola, tak turistiku po pořádně rozbitých silničkách.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Za designem CFMoto 650MT stojí studio studiem Kiska Design, jinak „dvorní“ designérská firma KTM.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pochvalu si zaslouží i palivoměr nebo výrazný ukazatel zařazeného rychlostního stupně na pravé straně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Design CFMoto 650MK chytře využívá napojení linky bočních černých plastů a sedla.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Brzdové hadičky a snímač na vnitřní části kotouče prozrazují systém ABS.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na rozdíl od čínských pneumatik u předchozích modelů má 650MT pořádné Metzeler RoadTec.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jízdní pozice je pohodlná, jen stupačky by mohly být o kousek níž.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dokonce i zrcátka, často slabší článek čínských strojů, jsou u CFMoto na perfektní úrovni.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
CFMoto 650 nechybí ani spínač varovných světel, má i přepínač palivových map motoru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pravá rukojeť je jednoduchá, většina ovladačů je vlevo.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Litá kola už ani vzdáleně nepřipomínají divoké čínské kreace minulých let, naopak by se za ně nemusela stydět ani italská motorka.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Brzdy španělské značky J.Juan na začátku testu zazlobily, ale ukázalo se, že byly jen znečištěné.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Boční kufry vypadají jako navrhované speciálně pro tuto motorku, ale jde o samostatně prodávaný model španělské značky Shad, do kterého se z rezervou vejde integrální přilba.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kufry jdou snadno sundat a odnést, prázdné nebo plné cestovních potřeb.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vzorem motoru je pohonná jednotka z Kawasaki ER-6N (v současnosti Z650), která jako první zahájila rozmach jednoduchých řadových dvouválců.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Levně se tvářící digitální LCD přístrojovka, orámovaná stříbrným plastovým rámečkem, pod kterou najdete i zásuvku na dobíjení mobilu nebo napájení navigace.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední směrovky jsou citlivě zakomponované do boční kapotáže.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Rakouská designérská škola se nezapře, přední maska a protažený světlomet mírně připomínají futuristické rysy letošních cestovních endur KTM řady Adventure.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výfuk je schovaný pod motorem a má charakteristický zvuk řadového dvouválce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Za jízdy vyniknou obrysy LED denního svícení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Plexištítek je výškově nastavitelný po povolení dvou páček po stranách, na to si však budete muset zastavit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Štít vzorně odklání proudění vzduchu, jezdci nižších postav si ho budou pochvalovat, my dlouháni se budeme muset na dálnici víc přikrčit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Líbivá motorka s originálním designem, který dovedně nechává odkryté zadní odpružení vyvedené na bok.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Začínající jezdci ocení lehký chod spojky a přesnou převodovku. I elektronické vstřikování od Bosche je dobře odladěné.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz