Diskuze
Motorku přestavěl na karavan, teď se s ním chystá přejet jižní Ameriku
Děkujeme za pochopení.
V82l45a51d37i66m85í76r 53F62i72b83i53g75e29r
Vysoké těžiště, divoké sny a nezpevněné cesty jsou kombinace, že nedojede daleko než se mu to převrhne. Pokud tedy v té konstrukci nemá nějaké podpúrné nohy. A boční vítr bude konečná.
J92a21k61u49b 42N87o57v93o48t69n87ý
Soudruh architekt asi někde udělal chybu... Jak je objemný sbalený stan pro 2 ?
P92a88v94e52l 76Š77i78m94e15k
Jestlipak Jeremymu někdo řekl, jak moc v patagonii fouká...
R29o28b28e46r56t 10M28á69s61l31o
Praktičtější se mi jeví vozit si v karavanu motorku, než na motorce karavan.
P46e96t57r 82N79e53c39h58a41n34i50c12k67ý
To je šílenost. Šíleným dobrodruhům fandím, bez nich by svět byl šeď, ale tohle rozhodně bude slepá ulička. Ztrácí výhody motorky, snad až na průraznost rovnějšího, širšího terénu. Je to dlouhé na parkování, kolony s tím také pořádně neprojede, zatáčky, kličkování, poryvy větru radši ani nedomýšlet. Kdyby radši vymyslel nějakou skládací chatku k motorce, nebo tenhle futrál co se rychle složí a pověsí na motorku, tak super a spoustě motocestovatelů to určitě ocení, ale tohle je dobrý asi jako bydlíky z Top Gearu
L87i57b20o94r 16F74i80e24d22l73e92r
To musi mit maximalku tak 20km/hod.. To musi byt zazitek tohle kocirovat..
L33u85k47á50š 94K40u22b71ů
Za jízdy oprus, to je jasný, ale tohle bude asi oprus i pro spaní. Bál bych se, že to se mnou spadne. Foukne vítr nebo zaprsi a podmaci se půda pod stojanem. Ale třeba to má patky jako jeřáb.
J18i74ř54í 56K65r81a45j18í86č20e36k
Vypadá to, jako když můj děda vozil na fichtlu travnici sena a mezi nohama měl basu lahvacu.
K26a30t38e96ř56i45n47a 72V68ý53b27o44r56n57á
Čistě ze zvědavosti by mě zajímalo, jestli by něco podobného bylo možné dát u nás na značky a jezdit s tím.
O94n14d84ř22e20j 57Č18a83p47k98a
Když už stavět něco jako obytnou motorku pro jednoho, vzal bych Urala a tu obytnou nástavbu dal místo sajdy... jízdní vlastnosti budou o parník lepší a i ten terén by to mohlo zvládnout.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...