Diskuze
Každá osmá oběť silničních nehod je motorkář. Někteří stále bez helmy
Děkujeme za pochopení.
K15a29r20e18l 50D88o60n64á19t
Hlavně že senioři musí po 65 roce každé dva roky k lékaři. Tito motorkáři by měli chodit každého půl roku na vyšetření jejich neuvažujícího mozku.
J77o90s82e23f 65P12r29o70c70h12á44z76k82a
Skupina motorkářů a skupina nemotorkářů se vzájemně nikdy nemůže dohodnout. To by nesměli být jedněmi i druhými řidiči lidé. Takže podezřívám redakci, že tyto články pravidelně zveřejňuje pro pozvednutí hladiny kortizolu. Budiž ji připsáno k dobru, že tento hormon povzbuzuje chuť k jídlu.
J55a85k88u63b 17F62e66i79f90a89r
Vyjíždím z ulice kde bydlím na hlavní v táhlé zatáčce, je vidět tak 150m na obě strany. Samozřejmě je tam padesátka. Už několikrát se mi stalo, že přestože jsem se řádně podíval na obě strany, prosvištěla mi pár cm před autem motorka.
Tak umírají třeba i proto.
K53a63r29e90l 32N37o13v51á90k
I díky motorkářům se stále nepatrně zvedá průměrné IQ lidstva.
P46a30v29e38l 13K75a50l59u96s
Zato vy ho prudce snižujete
K98a93r81e47l 50R31e73j33h28o85n
Alenlepsi se to. Když si vzpomenu par let nazpatek, tak jen kapotované motorky a jezdili jako blázni. Oproti tomu je teď motorek mnohem více a jsou rozumnější. Bohužel u aut jsou lepší statistiky dány jen bezpečností (tím netrvrdím, že by motorky nebyly mnohem lepší, ale prostě ten několikanásobně vyšší počet strojů a méně obětí je dobrý trend).
K96a96r38e85l 10H39o59r45á21k
Zase nějaká negativní kampaň proti motorkářům. Kdo ji platí?
P43e66t60r 53B40á62č36a
Jejich volba, neberu jim to, tak zas nereste malichernosti.
J56i85ř86í 66P12o68k79o96r18n15ý
Je to i špatnou prací policie, proč nejsou vidět na nebezpečných místech , jen parkrat v roce při velkých akcích,ale většina motorkářů jezdí slusně,
J96a27k97u18b 27K70ř92í48ž
Neni krasnejsi pocit nez si sednout na masinu a jen na bublacku se projizdet krajinou bez prilby. Rychlost max 60 nikdo nikde - proste krasa. Kdo nezazil nepochopi.... Pro sebevrahy na supersportech pochopeni nemam.
M90a42t38ě73j 26Š14p48i10r65y36t
Vážná dopravní nehoda se ti může stát i v 50. A pokud nemáš pochopení "pro sebevrahy na supersportech", ale jezdíš bez helmy, tak potom nechápu tvoje myšlenkový pochody.
M31i93c20h68a46l 76P42a97u23l94í38č57e88k
Dlužno dodat, že motorkáři tomu chodí opravdu hodně naproti svým agresivním a bezohledným způsobem jízdy. Lepení se na zadek, předjíždění všech za každou cenu a všude kde se dá, slalom mezi auty, snaha vecpat se kdykoliv do jakékoliv mezery atd., to vše patří už téměř k základnímu naturelu typického motorkáře. Někdo by mohl namítnout, že spousta řidičů aut jezdí také agresívně. Ano, ale ten poměr je úplně jiný. Když se rozhlédnete po silnicích, tak uvidíte, že reálně třeba jen 5% řidičů aut jsou prasata a 95% jich jezdí slušně, zatímco u motorkářů je ten poměr obrácený. Vzpomeňte si, kdy jste naposledy potkali na silnici motorkáře, který jede způsobně zařazen mezi auty, nikam se necpe, nikoho nepředjíždí, na nikoho se nelepí, nekličkuje nervózně ze strany na stranu a na semaforu zůstane hezky stát s auty tak, jak přijel a neprodírá se dopředu přede všechny... Max občas nějaký strýc na babetě nebo pohodář na Harley...
J90i33ř45í 47K92o97d34ý49d89e59k
Absolutně nesouhlasím. Jako řidič osobního vozidla mám nejlepší zkušenost právě s motorkáři. Sleduji provoz kolem sebe, vidím ve zpětném zrcátku kolegu motoristu motorkáře, mírně vybočím doprava (pokud to situace umožňuje), motorkář díky výkonu svého zařízení předjíždí a vždy poděkuje.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...